بازسازی ساختمان در اصفهان
17
آذر

بازسازی ساختمان در اصفهان و 4# روش اساسی برای تعمیر منزل چیست؟

بازسازی ساختمان در اصفهان گیتس پیشنهاد می کند که در اینجا از یک ایوان و مینای کف بر پایه پلی اورتان استفاده کنید. زیرا به اندازه کافی بادوام است تا در برابر ترافیک زیاد مقاومت کند. روش دیگر، رنگ آمیزی با روکش نیمه براق را امتحان کنید. که راحت تر تمیز می شود و مانند یک روکش صاف روی گرد و غبار، کثیفی و خراش ها نمی ماند. لبه های بالا و پایین دکوراسیون داخلی در اصفهان  هر رایزر را با نوار نقاش بپوشانید. تا از فرود پله ها محافظت کنید. قبل از خشک شدن رنگ، نوار را بردارید تا از تمیزی خط اطمینان حاصل شود. رنگ خود را انتخاب کنید: اگر یک برای پوشاندن لک‌ها، سایه تیره‌تری را انتخاب کنید پترسیک می‌گوید: اگر قلب شما رنگ روشن‌تری دارد، یک خاکستری یا قهوه‌ای متوسط ​​انتخاب کنید.

فهرست مطالب

نجوه بازسازی دیوار های یک گالری نقاشی چگونه می باشد؟

ایا می توان در بازسازی در اصفهان رنگ را خودمان انتخاب کنیم؟

مناطق شلوغ برای ترمیم و تعمیر منزل چگونه مشکل ساز می شود؟

بهترین انتخاب رنگ جهت دکوراسیون در اصفهان چیست؟

ایا می توان برای خانه های قدیمی بازسازی را اغاز کرد؟

فهرست تصاویر

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

طراحی داخلی در اصفهان  2

دکوراسیون خارجی  در اصفهان  3

عنوان بازسازی ساختمان در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

نحوه بازسازی دیوار های یک گالری نقاشی چگونه می باشد؟

نمی توانید بفهمید که چگونه یک دیوار گالری را تکمیل کنید؟ از استفاده از رنگ پررنگ می ترسید؟ در زیر، برخی از طراحان داخلی مورد علاقه ما، ترفندهای طراحی آزموده شده و واقعی خود، از جمله راه حل های ساده آنها برای این معضلات دکوراسیون را نشان می دهند. اینها رازهای کوچکی است که طراحان داخلی می دانند. اما احتمالاً دکوراتور در بازسازی ساختمان در اصفهان   تازه کار نشنیده است. این ایده ها را برای تغییر دکوراسیون اتاق بعدی خود بدزدید. و آنها را برای پروژه های خانه بعدی نشانک کنید. اما هشدار منصفانه: این ایده های مورد تایید شما را وادار می کند که حمام خود را کاغذ دیواری کنید و ممکن است به شما انگیزه دهد که همه چیز را دوباره رنگ کنید. دکوراسیون داخلی در اصفهان  1 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  ایده بازسازی برای طراحی دکوراسیون داخلی با سبک های متفاوت

در یک فضای کوچک، ما اغلب تصور می کنیم که مبلمان و هنر باید کوچک باشند، اما طراح تریسی موریس ما را تشویق می کند که برعکس آن را امتحان کنیم. او توضیح می دهد: “اگر فضای کوچکتری دارید، سعی کنید از یک اثر هنری بزرگ به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید.” “یک اثر هنری بزرگ باعث می شود فضا بزرگتر و بزرگتر به نظر برسد. تعداد زیادی از تصاویر کوچک باعث می شود فضا را از بین ببرند. من سعی می کنم از این مفهوم حداقل در یک فضا در خانه هر مشتری استفاده کنم. می تواند یک سرسرا باشد که نیاز به یک فضا دارد. لنگر یا یک اتاق نشیمن کوچکتر که به یک نقطه کانونی نیاز دارد.”

ایا می توان در بازسازی ساختمان در اصفهان رنگ را خودمان انتخاب کنیم؟

حتی اگر ماکسیمالیست سبک نیستید، باز هم می توانید رنگ و طرح را به فضای خود اضافه کنید. طراح ربکا اتوود می‌گوید: «من عاشق اضافه کردن الگوهای آرام و نقاشی‌آمیز در پالت رنگی ملایم با ترکیبی از سفید، خاکستری و مایل هستم. “بافت کلیدی است و می تواند ابعاد و حرکت زیادی ایجاد کند. به عنوان مثال، می توانید چیزی چروکیده و دنج در برابر ملافه های ترد اضافه کنید، چه یک روتختی درشت یا یک روتختی گلدوزی شده.”برای تاثیرگذاری بیشتر، با چیزی ساده در دکوراسیون داخلی در اصفهان مانند راه راه شروع کنید یا به دنبال یک ظاهر تک رنگ در سایه های مختلف یک رنگ باشید. اگر طرح و رنگ اضافه می کنید، یک پالت چند رنگ انتخاب کنید و مقیاس الگو را با مجموعه ای از رنگ های کوچک ترکیب کنید. چاپ های متوسط ​​و در مقیاس بزرگ.”

دکوراسیون داخلی در اصفهان
دکوراسیون داخلی در اصفهان

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

کریستینا برایانت، بنیانگذار سنت فرانک، “چیز کمی وجود دارد که ما بیشتر از یک نگاه لایه ای دوست داریم.” چکاد آرک  برند سنت فرانک را روی رنگارنگ ساختیم، منسوجات با الگوی سنگین و آنها را در ترکیبات غیرمعمول طراحی کرده است. نکته کلیدی این است که الگوها را در تضاد قرار دهید – هندسی با گلدار یا مقیاس کوچک با مقیاس بزرگ.احساس عصبی بودن؟ با یک عنصر ارزان قیمت و کم تعهد شروع کنید. “آسان ترین و کم هزینه ترین راه برای شروع، جفت کردن بالش است. قبل از رفتن به سطوح درگیرتر مانند کاغذ دیواری و پارچه، با استفاده از الگوی روی بالش های روی مبل یا تخت خود بازی کنید.” طراحی داخلی در اصفهان  2 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  بازسازی سنتی با معماری ایرانی ساختمان ها+ 4 مرحله آن

مناطق شلوغ برای ترمیم و تعمیر منزل چگونه مشکل ساز می شود؟

پارچه های عملکردی که به راحتی تمیز می شوند راه طولانی را طی کرده اند و دیگر فقط برای بیرون از منزل نیستند. جانا بک طراح می گوید: «برای مناطق پرترافیک و فضاهایی که بچه های کوچک  بازسازی ساختمان در اصفهان  در راه هستند، منسوجات داخلی/خارج راه حلی عالی برای عالی نگه داشتن قطعات شما هستند و اکنون نیز احساس خوبی دارند.”من اغلب به عنوان یک مادر دو فرزند دچار شک و تردید می شوم که مبل سفید من را زیر سوال می برند. من به سرعت توضیح می دهم و ستایش Sunbrella را می خوانم، زیرا بیشتر لکه ها به راحتی پاک می شوند و روکش ها پس از یک شستشوی ساده بی لک می شوند. سایر پارچه های با عملکرد عالی فرش‌هایی در فضای باز در ورودی‌ها و اتاق‌های بازی و برای نشستن در آشپزخانه هستند.”

رنگ نقش مهمی در نحوه ارتباط چکاد آرک  با فضاها در دکوراسیون داخلی در اصفهان ایفا می کند و رنگ رنگی که انتخاب می کنید نه تنها بر ظاهر فضا بلکه بر احساس آن نیز تأثیر می گذارد. رنگ بیش از یک موضوع زیبایی شناسی می تواند بر احساسات ما تأثیر بگذارد. طراحان شرکت طراحی مستقر در شیکاگو Studio Gild می‌گویند: «این راز  بازسازی ساختمان در اصفهان نیست که رنگ بر خلق و خوی شما تأثیر می‌گذارد، به همین دلیل است که تحقیقات زیادی در مورد انتخاب طرح‌های رنگی برند انجام می‌شود». آنها توضیح می دهند: “در طراحی داخلی، استفاده از یک رنگ زیاد در یک فضا می تواند احساسی را ایجاد کند که اگر فقط به عنوان یک رنگ برجسته استفاده می شد، احساس نمی کردید.”

طراحی داخلی در اصفهان
طراحی داخلی در اصفهان

طراحی داخلی در اصفهان  2

بهترین انتخاب رنگ جهت دکوراسیون داخلی در اصفهان چیست؟

در حالی که هیچ مجموعه ای از قوانین جهانی برای انتخاب رنگ وجود ندارد، احتمالا همه ما می خواهیم خانه خود را با رنگ هایی پر کنیم که به ما احساس خوشحالی می کند. برای کمک به محدود کردن انتخاب، با برخی از طراحان حرفه‌ای برای توصیه‌هایشان در مورد رنگ‌هایی که تضمین‌کننده خلق و خو هستند تماس گرفتیم. در اینجا 12 رنگ رنگ وجود دارد که هر بار که وارد اتاق می شوید لبخندی بر لبتان می آورد. دکوراسیون خارجی  در اصفهان  3 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  بازسازی ایتالیایی + 5 مورد مهم درباره معماری اروپایی در تاریخچه معماری چیست؟

به دنبال رنگی با شخصیت بیشتر هستید؟ این انتخاب صورتی رژگونه از نیکول گیبونز، بنیانگذار و مدیر عامل کلر را دوست خواهید داشت. گیبونز می‌گوید: سایه‌های صورتی گرم مانند فصل رز حس خوش‌بینی را برمی‌انگیزد و احساس شادی و شادی دارد. “ترد، روشن، و کمی شیرین، این سایه تازه صورتی ما را به یاد عینک های کامل با دوستان عالی می اندازد. چه روی دیوار شما باشد چه در شیشه شما، چه کسی یک رز خوب را دوست ندارد؟!” چکاد آرک  نتوانستیم بیشتر به توافق برسیم.

اگر به دنبال رنگ تازه ای در آشپزخانه خود بازسازی ساختمان در اصفهان  هستید، بهترین انتخاب Studio Lifestyle را برای این فضا در نظر بگیرید. “آشپزخانه ها اتاق های بسیار خوبی برای رنگ آمیزی زرد هستند، زیرا روحیه شما را روشن می کند و انرژی شما را افزایش می دهد – چیزی که معمولاً همه ما صبح ها دکوراسیون داخلی در اصفهان  هنگام رسیدن به کتری به آن نیاز داریم.” یک رنگ زرد ملایم و لطیف همان چیزی است که جغدهای شب برای تقویت خلق و خو در صبح به آن نیاز دارند.

دکوراسیون خارجی  در اصفهان 
دکوراسیون خارجی  در اصفهان

دکوراسیون خارجی  در اصفهان  3

ایا می توان برای خانه های قدیمی بازسازی را اغاز کرد؟

برای خانه ساده واقعی 2019، ما با برخی از طراحان و سازمان دهندگان برجسته کار کردیم تا یک خانه شهری در بروکلین، نیویورک را به یک فضای خانوادگی با طراحی زیبا (و فوق العاده سازماندهی شده!) تبدیل کنیم. بهترین بخش: کل خانه مملو از ایده های طراحی الهام بخش و استراتژی های سازمانی است که می توانید در خانه خود  بازسازی ساختمان در اصفهان  بیاورید. برای مشاهده داخل هر اتاق، تور مجازی زیر را انتخاب کنید و تور ویدیویی 360 درجه را اینجا ببینید. کاناپه ای را می بینید که دوست دارید یا یک اثر هنری که نمی توانید بدون آن زندگی کنید؟ بیش از 250 محصول را از خانه خریداری کنید.

بهترین رنگ برای اشپزخانه ها چه چیزی است؟

بهترین رنگ زرد می باشد.

نحوه انتخاب رنگ باید چگونه باشد؟

باید به صورتیکه باشد که لبخند به لب بیاورد.

نقش رنگ در دکوراسیون چیست؟

رنگ نقش مهمی در نحوه ارتباط ما با فضاها ایفا می کند