دکوراسیون داخلی در اصفهان

ارتباط با ما

طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان

طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان موضوعی مهم است که نکاتی در رابطه با دیزاین فضای داخلی ارائه می‌دهد. طراحی دکوراسیون داخلی یک رشته تخصصی و بسیار مهم است. انجام تکنیک‌ها و استفاده از علوم طراحی داخلی دکوراسیون به داشتن فضایی مناسب و زیبا در محیط زندگی شما کمک می‌کند. طراحی دکوراسیون فضای داخل خانه و محیط، زمانی که شما مدت زیادی در آن محیط زندگی کرده‌اید یا به تازگی به محیط جدیدی نقل مکان کرده‌اید و نیاز به تغییر اساسی در دیزاین محیط دارید به شما کمک می‌کند.

شماره تلفن

2 راه حل برای طراحی دکوراسیون

طراحان داخلی برای انجام پروژه‌های خود به جای صرف وقت برای الهام گرفتن یک طرح، از لیست‌های عملیاتی، برنامه و روش‌های مدیریت پروژه کار خود را پیش می‌برند. با نکات طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان طراحان یک پروژه طراحی را به قسمت‌های کوچک درآورده و فهرست کارهایی که برای دیزاین هر بخش از طراحی نیاز است را تهیه می‌کنند. انجام چنین کاری به طراح کمک می‌کند که بتواند کار را با پیشرفت مناسب و درست‌تری مدیریت کرده و بر طبق بودجه و برنامه‌های پیش‌بینی شده پیش بروند.

تماس

نکته کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی

با انجام چنین کاری به طراحان در درک درست نیازهای خود و خرید قطعات مناسب کمک می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام طراحی داخلی یا از یک متخصص دکوراسیون کمک بگیرید. یا این‌که با ما همراه باشید، تا با خواندن این مطالب، 12 روش صحیح در طراحی دکوراسیون داخلی منزل را در زمانی کوتاه به شما بیاموزیم. در طراحی دکوراسیون داخلی سوالات کلیدی وجود دارد که جواب این سوال‌ها در رسیدن شما به یک تجربه عالی در زمینه طراحی داخلی دکوراسیون کمک می‌کند.

شماره تلفن
دکوراسیون شیک منزل | دکوراسیون داخلی در اصفهان

آتلیه‌ی معماری چکاد هنرمندی در طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان

طراحی دکوراسیون داخلی در یک فرم هنری است که زیبایی‌شناسی، عملکرد و خلاقیت را با هم ترکیب می‌کند. شما می‌توانید یک فضا خالی و بی‌روح را به محیطی خیره‌کننده و جذاب تبدیل کند. چه خانه، دفتر یا هر فضای دیگری باشد، نحوه طراحی آن می‌تواند بر روحیه، عملکرد و رفاه شما تأثیر بگذارد. می‌دانید که اصفهان شهری پر از زیبایی‌های تاریخی است. رایحه‌ی هنر و اصالت را ابتدا در مردم و سپس در تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر می‌توان یافت. Chakad-arc نیز با طراحی های بی نظیر خود برای هر سبکی در پی حفظ اصالت و هنر آن فضا است.

این مجموعه ی معماری داخلی بیش از بیست سال سابقه در زمینه‌ی طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان فعالیت می‌کنند. این مجموعه تا به حال بیش از ۵۲۰ پژوه‌ی موفق را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است. یکی از مهم‌ترین دلایل رضایت مشتریان از این مجموعه تعامل گروه طراح در تمامی مراحل با کارفرمایان خود است. همچنین اولویت اول این مجموعه رضایت مشتری و اجرای به موقع و اصولی پروژه‌های دکوراسیون و بازسازی خود است. از دیگر فعالیت های این مجموعه‌ی، طراحی و بازسازی نما و محوطه‌ی انواع ساختمان ها است. حال می‌خواهیم جنبه‌های مختلفی را که باعث ایجاد فضایی زیبا و هماهنگ در دکوراسیون داخلی اصفهان می‌شود با یکدیگر برسی‌کنیم.

هزینه ی دکوراسیون داخلی فضای شما به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. اولین و مهم‌ترین مورد، میزان مساحت قابل استفاده از فضای شما است. همچنین مهم است که مهندس معمار بداند که فضای شما چگونه کاربری دارد. به‌عنوان‌مثال شما باید اطلاع دهید که این فضا مسکونی، تجاری، آموزشی و یا اداری است. هزینه ی بازسازی ساختمان در اصفهان و یا دکوراسیون داخلی ساختمان شما به نوع سبکی که می‌خواهید برای آن انتخاب کنید بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال در سبک مدرن به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته و هوش مصنوعی امکان افزایش هزینه وجود دارد. همچنین در طراحی معماری داخلی ساختمان شما به وسایلی که همچنان می‌توانیم از آن استفاده کنیم توجه می‌شود.

 زمانی که صحبت از پروژه‌های طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان در اصفهان می‌شود، داشتن یک قرارداد دکوراسیون کاملاً تعریف شده ضروری است. یک قرارداد واضح و دقیق در ابتدا از منافع هر دو طرف درگیر محافظت می‌کند. سپس تضمین می‌کند که پروژه دکوراسیون داخلی شما بدون مشکل و کارآمد اجرا می‌شود.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر صفحه ی اینستاگرام ما را دنبال کنید!!!!!

چکادآرک

طراحی منزل - دکوراسیون داخلی در اصفهان

بررسی‌‌ میزان‌‌ اهمیتی‌ که‌ طراحی‌ دکوراسیون‌ داخلی‌ در اصفهان‌ دارد

خانه و محل کار شما، آیینه‌ی شما است. همچنین مکانی است که در آن آرامش و امنیت و توانایی‌های خود را پیدا می‌کنید. جایی است که می‌توانید احساسی‌ترین و پرافتخارترین لحظاتتان با عزیزانتان در آن سپری کنید و خاطرات خوشی بسازید. اما آیا خانه‌ و یا حتی محل کار شما واقعاً منعکس‌کننده شخصیت و سلیقه شماست؟! اگر به دنبال ایجاد فضایی زیبا، کاربردی و منحصربه‌فرد هستید. طراحی دکوراسیون داخلی که مناسب با فضای شما و همچنین مطابق با سلیقه‌ی شما باشد می‌تواند جواب این سؤال باشد. ما چه کسی می‌تواند در این راه شما را همراهی کند و بهترین همراه و مشاور شما باشد؟! قطعاً این افراد طراحان متخصص در زمینة دکوراسیون داخلی هستند.

آنها باتجربه، دانش و مهارتی که در طی سال‌ها کسب کرده‌اند. می‌توانند به شما کمک کنند تا از تمام فضای خود استفاده کنید و یک طرح منسجم و هماهنگ ایجاد کنید. اما بد نیست که صاحبان خانه قبل از مراجعه به این افراد بتوانند اطلاعاتی مفید در این زمینه کسب کنند. در این صفحه می‌خواهیم 5 مرحله مهم از دکوراسیون داخلی در اصفهان را به شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌‌ی دکوراسیون داخلی لطفاً به قسمت بلاگ مراجعه کنید.

  1. از احساسات خود برای انجام دکوراسیون داخلی الهام بگیرید.
  2. برای تغییرات جدید به محیط اطراف خود با دقت بنگرید.
  3. لوازم خانگی کاربردی و مناسب با محیط خود تهیه کنید.
  4. طراحی فضای زندگی شما باید اصولی و کاربردی باشد.

گروه آتلیه معماری چکاد

اصفهان ، چارباغ بالا، کوچه شریفات(زمزم)

تلفن: (031) 36300521

همراه: ۰۹۱۳۰۳۶۹۸۵۹

طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان

اصفهان، شهری با تاریخ و فرهنگی غنی، شهری که هنر و زیبایی در همه جای آن به چشم می‌خورد. طراحان دکوراسیون داخلی با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ی خود، فضایی منحصربه‌فردی در این شهر برای شما به ارمغان می‌آورند. طراحان ما باتوجه‌به خواست کارفرما از مصالح و عناصر سنتی و مدرن به‌صورت هماهنگ در پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. این‌گونه طراحان فضایی خلق می‌کنند که هم اصالت شهر اصفهان را حفظ می‌کند و هم با نیازهای امروزی مطابقت دارد. همچنین در طراحی داخلی اصفهان از فناوری‌های نوین  استفاده می شود. این امر شامل نورپردازی هوشمند، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هوشمند، و تجهیزات دیجیتالی می‌شود. اگر به دنبال ایجاد فضایی دلنشین در اصفهان هستید، طراحان با سابقه‌ی ما می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشد. 

دکوراسیون اداری
طراحی داخلی - دکوراسیون داخلی در اصفهان

 از احساسات خود برای دکوراسیون داخلی در اصفهان الهام بگیرید

اولین گام برای یک طراحی داخلی مناسب، درنظرگرفتن خواسته‌های خود است. شما می‌توانید با گردآوری تصاویری از آیتم‌های موردعلاقه‌ی خود شروع کنید. همه این تصاویر را پس از برسی تمامی نکات گفته شده در بلاگ‌های ما دسته‌بندی کنید. این کار باعث نظم و انسجام در فرایند دکوراسیون داخلی شما می‌شود. زمانی که همه تصاویر را جمع‌آوری و دسته‌بندی کردید. در مرحله‌ی بعد باید به دنبال برسی جزئیات در این تصاویر باشید. فرض کنید که شما در برسی اول متوجه شدید که به سبک مینیمال علاقه‌مند هستید.

حال در برسی دقیق از این سبک متوجه می‌شود که می‌خواهید از چه نوع وسایلی استفاده کنید. چه رنگ و متریالی متناسب با فضا و سلیقه‌ی شما است. به‌طورکلی در این مرحله با الهام‌گرفتن از احساساتتان شروع به یک برنامه‌ریزی هدفمند می‌کنید. با اینکه می‌دانید همه چیز به شما و علایقتان بستگی دارد؛ با این حال طی‌کردن این مرحله دشوار است. به همین دلیل است که مشاوره گرفتن از طراحان متخصص داخلی همیشه پیشنهاد اول ما برای شروع دکوراسیون داخلی است.

دیزاین منزل - دکوراسیون داخلی در اصفهان

برای پذیرش تغییرات جدید با دقت به محیط اطراف خود نگاه کنید

با مطالعه بلاگ‌های ما که مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان است. شما ذهنیت مناسبی دربارة دکوراسیون داخلی برای هر فضایی پیدا خواهید کرد. زمانی که ذهنیت درستی دربارة آنچه می‌خواهید انجام دهید پیدا می‌کنید پذیرش تغییرات جدید برای شما راحت‌تر می‌شود. حال نوبت آن است که محیط اطراف خود را با دید جدیدی که کسب کرده‌اید ببینید. حین گذر از این مراحل می‌بینید که در مسیر درستی هستید. همچنین خودتان زودتر از هر فرد دیگری متوجه‌ی آن می‌شوید. برایتان شگفت‌انگیز است که چگونه پس از سال‌ها زندگی‌کردن در چنین محیطی حالا دیگر مثل قبل آن را نمی‌بینید.

هر چه‌قدر که بیشتر نگاه می‌کنید ایده‌ها و نظرات بیشتری برای آن در سر می‌پرورانید. مثلاً الآن برایتان مهم است که تقارن و نقطه مرکزی اتاق را کجا قرار می‌دهید. مهم است که از چه رنگ‌هایی با چه هارمونی برای خانه‌تان استفاده کنید. بسیاری از وسایل حالا به چشمتان زیادی و غیرقابل‌استفاده به نظر می‌رسند. وقتی محیط خود را با دیگر محیط‌هایی که به طور تخصصی‌تری دکوراسیون شده مقایسه می‌کنید. میزان اهمیت این هنر را بیشتر از پیش درک خواهید کرد.

برای دکوراسیون داخلی در اصفهان لوازم خانگی مناسب و کاربردی تهیه کنید

اگر شما کسی هستید که می‌خواهید به‌تازگی زندگی مشترک خود را با محبوبتان آغاز کنید. برای خرید لوازم‌خانگی خود به چند نکته باید دقت کنید. پیشنهاد من این است که قبل از خرید چند خانه با سبک های متفاوت را ببینید. همچنین می‌توانید در این راه از مجموعه‌های معماری و طراحی داخلی ساختمان نیز کمک بگیرید. فرض کنید که به سبک مینیمال علاقه‌مند شدید. پس باید بدانید که در این سبک وسایل بسیار کمی وجود دارد. درنتیجه فکر خرید وسایل اضافی و جایگزین را از سرتان بیرون کنید. حتی مبلمان این سبک به‌صورت چندمنظوره و دارای فضای ذخیره‌سازی هستند. کاشی‌ها و سفالینه‌های نقش‌دار با الگوها و طرح‌های هنری در طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان مورد استفاده قرار گرفته و به فضاها جلوه زیبایی خاصی می‌بخشند.

شاید حتی شما به سبک کلاسیک علاقه‌مند شوید. آن وقت مبلمان، پرده‌ها و تزیینات به‌کاررفته در خانه‌ی شما کاملاً با سبک‌های دیگر متفاوت خواهد بود. فرض کنید که در نهایت شما سبک خود را با مطالعه و پرس‌وجو پیدا کرده‌اید. همچنین از وسایل موردنیازی که در این سبک هست نیز به‌اندازه‌ی کافی اطلاع داشته باشید. بااین‌حال ما به شما پیشنهادی می‌کنیم که وسایل برند و شلوغی برای خانه‌ی خود تهیه نکنید. چراکه چند سال بعد شاید شما بخواهید یک خانتان را تغییر دهید. آن وقت مجبور پرداخت هزینه های گزاف برای تهیه دوبارة وسایل جدید نخواهید شد.

چیدمان متفاوت - دکوراسیون داخلی در اصفهان
طراحی اتاق کوچک - دکوراسیون داخلی در اصفهان

 طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان باید اصولی وکاربردی باشد

در طراحی دکوراسیون داخلی محیط باید نیازهای محیط خود را شناسایی کنید و حتما از ویژگی‌های کاربردی استفاده کنید. این کار باعث یک طراحی زیبا و کاربردی می‌شود. امکان دارد شما به مجموعه‌ای عتیقه علاقه‌مند باشید ولی واقعا آیا این اشیا عتیقه کاربردی در زندگی شما دارد؟! برای دیزاین محیط باید این‌که چه نوع فعالیتی در منزل شما انجام می‌شود دقت کنید. ممکن است شما اهل گرفتن مهمانی زیاد باشید یا بچه‌هایی دارید که به بازی کردن در محیط منزل علاقه داشته باشند. نقشه طراحی منزل شما باید متناسب با روحیات و رفتار شما باشد. یک طراح با تخصص خود می‌تواند حتی مکان‌هایی را که بلا استفاده هستند. به شیوه‌ای کاربردی و زیبا به فضای مورد استفاده‌ی شما اضافه کند.

چیدمان عناصر باید به گونه‌ای باشد که بقیه فضاها از فضای نشیمن و پذیرایی جدا باشد. عرصه‌بندی فضای نشمین و پذیرایی با اختلاف ارتفاع، پیشامدگی یا فرورفتگی جداره‌ها، رنگ و متریال متفاوت و دیگر عوامل ایجاد می‌شود. همانطور که گفتیم یکی دیگر از موارد تأثیرگذار در طراحی داخلی خانه، انتخاب سبک مناسب است. سبک کلاسیک انتخاب مناسبی برای خانه‌های کوچک محسوب نمی‌شود. همچینن نگهداری و اجرای این سبک بسیار پرهزینه است. همچنین شما باید برای خانه های کوچک از رنگ و نورپردازی مناسب و اصولی استفاده کنید. همچنین وسایلی را که برای خانه تهیه می‌کنید را باید به دسته بندی های مناسبی تقسیم کنید. 

 وسایل لازم و مورد نیاز خود را لیست کنید

الان که به اندازه کافی در مورد نیاز و خواسته‌های محیط خود برای طراحی فکر کردید. اکنون زمان جدی‌تری برای طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان رسیده است. در این مرحله باید فهرستی از وسایل مورد نیاز محیط خود آماده کنید. در این فهرست باید همه چیز از جمله مبل‌ها و میزهای کناری، کنسول، صندلی‌های نشیمن، کابینت‌ها و موارد دیگر را در نظر بگیرید. در این فهرست نیاز نیست با توجه به بودجه خود لیست‌بندی کنید. هر آن چیزی را که دوست دارید لیست کنید.

تغییر دکوراسیون منزل اصفهان می‌تواند یک تجربه جذاب و خلاقانه باشد. این فرایندها می‌توانند باعث زندگی دوباره و شادابی در فضای زندگی شما شوند. سبک زندگی شما است که مشخص می‌کند جایگاه و جهت مبل شما در کدام قسمت منزل باشد، روبرو تلویزیون باشد یا در کنار شومینه باشد. قبل از اقدام به طراحی دکوراسیون داخلی باید به نیازهای اصلی محیط خود توجه کنید و هر چیزی را که مورد نیاز است تهیه کنید. 

اتاق کودک - دکوراسیون داخلی در اصفهان
دکوراسیون داخلی یک فروشگاه لباس - دکوراسیون داخلی در اصفهان

 هدف ما ازطراحی  دکوراسیون داخلی در اصفهان چیست ؟

طراحی فضای داخلی نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کند، حتی اگر همیشه متوجه آن نباشیم. یک فضای با طراحی داخلی خوب و اصولی می‌تواند احساسات مثبت را برانگیزد و کیفیت زندگی ما را افزایش دهد. از سوی دیگر، یک فضا با طراحی داخلی بد می‌تواند آشفته و غیر الهام‌بخش باشد. همچنین می‌تواند مانع فعالیت‌های روزانه ما شود. با سرمایه‌گذاری در طراحی داخلی خوب، محیطی ایجاد می‌کنید که در ابتدا سبک شخصی شما را منعکس می‌کند. سپس از سبک زندگی شما پشتیبانی کرده و درنهایت آرامش و انگیزه را به فضای شما می‌آورد.

وقتی صحبت از طراحی داخلی می‌شود، چندین عنصر کلیدی و با اهمیت وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. این عناصر شامل رنگ، مبلمان، نورپردازی، بافت، الگو، برنامه‌ریزی فضا و سبک های منحصربه‌فرد است. هر عنصر نقش مهمی در ایجاد فضایی منسجم و جذاب برای فضای شما می تواند داشته باشد. گاهی شما با تغییرات کوچک می توانید فضای کاملا متفاوتی را ایجاد کنید. حال بیایید نگاهی دقیق‌تر به هر یک از این عناصر و نحوه کمک آنها به طراحی کلی فضای داخلی بیندازیم. در حوزه طراح دکوراسیون داخلی ارزان در اصفهان، افراد متخصصی وجود دارند که با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار بهبود دهند.

آشنایی با تئوری استفاده از رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ یکی از قدرتمندترین ابزار در دستان طراحان داخلی است. آنان با استفاده از رنگ‌های جدید و متفاوت می‌تواند حال و هوای جدید به زندگی‌تان ببخشد. در نتیجه آگاهی از روان‌شناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی می‌تواند شما را قدمی برای ایجاد محیطی ایده‌آل نزدیک کند. رنگ‌ های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد می‌توانند فضایی صمیمی، دنج و جذاب ایجاد کنند. درحالی ‌که رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز می ‌توانند حس آرامش را در شما برانگیزند. رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری و بژ همه‌کاره هستند و می‌توانند به‌عنوان پس‌زمینه برای برجسته‌کردن سایر عناصر طراحی استفاده شوند. یکی از نکات استفاده از رنگ در دکوراسیون داخلی آن است که رنگ ها را به صورت مکمل با یکیدیگر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که انتخاب یک طراح دکوراسیون داخلی اصفهان باید با توجه به نیازها، سلیقه‌ها، و بودجهٔ شما صورت گیرد. در طراحی دکوراسیون اصفهان، تلاش بر این است که ترکیبی از زیبایی‌های معماری تاریخی، عناصر هنری محلی، و طراحی‌های مدرن باشد. اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان می‌تواند یک تجربه شگفت‌انگیز و زیبا باشد. زیرا این شهر با تاریخ و فرهنگ غنی خود، امکان ادغام عناصر سنتی و مدرن در طراحی داخلی فراهم کرده است. 

رنگ قرمز

رنگ قرمز رنگی پرانرژی و هیجان انگیز و تا حدودی خشونت آمیز است. این رنگ می‌تواند احساس عشق، اشتیاق، قدرت، و خطر را برانگیزد. قرمز اغلب در تبلیغات و بازاریابی برای جلب توجه استفاده می‌شود. در دکوراسیون داخلی، قرمز می‌تواند برای ایجاد فضایی پرانرژی و هیجان انگیز و گرم استفاده شود. به عنوان مثال از طیف های مختلفی از رنگ قرمز در دکوراسیون مهدکودک ها و پیش دبستانی ها استفاده می‌شود

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی، رنگی پرانرژی و شاد است. این رنگ می‌تواند احساس هیجان، خلاقیت، و اشتیاق را برانگیزد. همچنین برای دوستداران فصل پاییز رنگ بسیار مناسبی است. نارنجی اغلب در دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضایی پرانرژی و شاد استفاده می‌شود. با این حال نیاز نیست که سرتاپای خانه را نارنجی کنید. می‌توانید از مبل‌های نارنجی ملایم و یا حتی گل‌های نارنجی طبیعی برای آوردن این رنگ به خانه‌ی خود استفاده کنید.

رنگ آبی

رنگ آبی‌رنگی آرامش بخش و آرام است. این رنگ می‌تواند احساس اعتماد، وفاداری، و صلح را برانگیزد. آبی اغلب در دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضایی دلنشین استفاده می‌شود. آبی را اغلب در اتاق پسربچه‌های شیطون می‌بینید چرا که والدینشان می‌خواهند که این کودکان کمی آرام بگیرند. استفاده از این رنگ نیز در مراکز درمانی و مطب ها و یا کلینیک های پزشکی می‌تواند مؤثر باشد. با آبی احساس راحتی را به فضای خود بیاورید.

رنگ سبز

رنگ سبز، رنگی طبیعی و آرامش‌بخش است. این رنگ می‌تواند احساس سلامتی، تعادل، و رشد را برانگیزد. سبز اغلب در دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضایی طبیعی و دلپذیر استفاده می‌شود. استفاده از رنگ سبز در فضای داخلی شما مانند آب‌خوردن است. برای دکوراسیون منزل می‌توانید از گلدان‌هایی با گیاهان سبز استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از دیوار سبز در راهرو های اداری خود داشته باشید.

رنگ زرد

رنگ زرد، رنگی روشن و شاد است. این رنگ می‌تواند احساس شادی، خوش‌بینی، و امید را برانگیزد. زرد اغلب در دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضایی روشن و شاد استفاده می‌شود. شما می توانید در مراکز مشاوره و روانشناسی از این رنگ استفاده کنید. همچنین رنگ زرد به صورت ترکیبی می تواند در تمامی دکوراسیون ها استفاده شود. رنگ زرد را برای فضاهای تبلیغاتی نیز به دلیل جلب توجهی که می‌کند استفاده می‌کنند.

رنگ سیاه

رنگ سیاه، ‌رنگی قدرتمند و رسمی و خنثی است. این رنگ می‌تواند احساس ابهت و رازآلودگی را برانگیزد. سیاه در دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضایی رسمی و شیک استفاده می‌شود. بیشتر این رنگ را به صورت ترکیبی در اتاق ریاست یک اداره می توانید مشاهده کنید. هرچند که زمانی رنگ سیاه در دکوراسیون داخلی منازل نیز استفاده می شد. با این حال استفاده از این رنگ بسیار به سلیقه و سبک فرد بستگی دارد.

رنگ سفید

رنگ سفید نشان‌دهنده‌ی خلوص و شفافی است. این رنگ می‌تواند احساس پاکی، سادگی را برانگیزد. سفید در دکوراسیون برای ایجاد فضایی روشن و دلباز استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید فضای کوچک شما بزرگ تر دیده شود یکی از راه های آن استفاده از رنگ سفید است. همچنین می‌تواند نور را منعکس کند و فضای شما را روشن تر کند. هرچند که تمیز نگه‌داشتن محیط را با وجود داشتن بچة کوچک برای شما کمی سخت می‌کند.

رنگ بژ

رنگ بژ، رنگی آرامش‌بخش و کلاسیک است. این رنگ می‌تواند احساس راحتی، امنیت، و ظرافت را برانگیزد. بژ اغلب در دکوراسیون داخلی با سبک کلاسیک برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش و گرم استفاده می‌شود. رنگ بژ را می توانید در سبک های دیگری نیز به کار برید. به عنوان مثال می توانید در سبک شابی شیک و سبک های مدرن نیز به کار ببرید. توجه داشته باشید که حتما نیاز نیست رنگ غالب بر فضای شما بژ باشد.

برنامه‌ریزی آتلیه ی معماری چکاد برای بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی

اولین کاری که یک مجموعه‌ی معماری داخلی حرفه‌ای باید انجام دهید. ایجاد یک برنامه‌ی درست و هدفمند برای رو به ‌رویی با پروژه ‌های جدید است. شما نیز به‌عنوان کارفرما باید از تمامی این مراحل اطلاع داشته باشید. به‌ عنوان ‌مثال باید بدانید که چه زمانی قرارداد دکوراسیون داخلی خود را می‌بندید. با اطلاع از این مراحل می‌توانید نظرات و ایده‌های جدید خود را به ‌موقع اطلاع دهید‌. آتلیه‌ی معماری chakad-arc از ابتدا به صورت کامل تمامی مراحل دکوراسیون داخلی فضای شما را بازگو خواهدکرد. هدف از تمامی این مراحل رسیدن شما به فضایی ایده آل و مطابق سلیقه یتان است. علاوه بر آن ما در مقالات خود مراحل بازسازی و دکوراسیون داخلی را به صورت کامل بیان کرده ایم. کارشناسان طراح داخلی اصفهان با تخصص خود و شناخت عمیق از هنر و معماری، فضاهای داخلی را به چیزی منحصر به فرد و زیبا تبدیل می‌کند. با انتخاب یک دیزاینر منزل در اصفهان، انتظار می‌رود که با هماهنگی رنگ‌ها، مصالح، و مبلمان، منزل شما را به یک اثر هنری تبدیل کند.

مرحله‌ی سوم: اجرای پروژه ی دکوراسیون داخلی در اصفهان

این مرحله جزو حیاتی‌ترین مراحل دکوراسیون داخلی است. یک شرکت معماری داخلی متعهد و باتجربه از پیمانکاران و مهندسان متخصص درتمامی زمینه‌ها استفاده می‌کند. چراکه می‌خواهد پروژه به بهترین حالت ممکن به انتها برسد. یک مجموعه‌ی حرفه‌ای باید به زمان و بودجه‌ای که برای پروژه‌ی شما در نظر می‌گیرد پایبند باشد. در مرحله‌‌ی برنامه‌ریزی بودجه‌ای ثابت و متغیر برای شما در نظر گرفته می‌شود. همچنین در هنگام برنامه‌ریزی زمانی، تمامی حوادثی که باعث عقب افتادن پروژه می‌شود در نظر می گیریم. توجه داشته باشید که توسط chakad-arc به افراد متخصص و با انصافی برای خرید متریال معرفی خواهید شد. هر چند که در نهایت تصمیم‌گیرنده شما هستید و هیچ اجباری در این زمینه وجود نخواهد داشت.

مرحله‌ی دوم: ارائه ی طرح های متنوع و بستن قرارداد دکوراسیون داخلی

در این مرحله طراحان دکوراسیون داخلی تمامی هنر و سلیقه‌ی خود را به‌ صورت طرح‌های سه‌بعدی در اختیارتان قرار می‌دهند. طراحی ‌های این مجموعه با توجه به نظرات و علایق شما و همچنین اصول طراحی کشیده می‌شود. علاوه بر این طرح‌ها که به‌صورت اختصاصی کشیده شده است. این مجموعه می‌تواند کاتالوگی از تمامی پروژه‌های موفقی که تاکنون به پایان رسانده است را در اختیار شما قرار دهد. پس از انتخاب بهترین طرح در نهایت نوبت به بستن قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شما می‌رسد. مجموعه‌‌ی معماری چکاد آرک تمامی قسمت‌های این قرارداد را برای شما شفاف‌ سازی خواهد کرد. همچنین درتمامی مراحل شما را از مجوزهایی که باید برای اجرای دکوراسیون و یا بازسازی تهیه کنید، مطلع خواهد کرد.

مرحله‌ی اول: بازدید دقیق محیط و مشاوره و راهنمایی کارفرما

در لیست پیش روی هر مهندس و طراحی معماری داخلی اولین قدم بازدید از فضای پروژه است. در این بازدید که توسط مهندس معمار انجام می‌شود ابتدا فضای شما به‌صورت کلی ارزیابی می‌شود. سپس فضاهایی که کمتر از آن‌ها استفاده شده و یا غیرقابل‌استفاده هستند در نظر گرفته می‌شود. گاهی اوقات فضای داخلی ساختمان شما نیاز به تغییراتی کلی است. به‌عنوان‌مثال باید دیواری برداشته شود و یا به طور قسمتی از خانه باید به‌طورکلی منتقل شود. در نتیجه در چنین تغییراتی باید میزان مقاومت و دوام ساختمان شما نیز در نظر گرفته شود. بعد از برسی‌های لازم طراحان می‌توانند یک طرح کاملاً کلی و خام به شما ارائه دهند. همچنین در این مرحله منتظر شنیدن نظرات اولیه‌ی شما نیز هستند.

برای داشتن خاطره ای خوش از تغییر دکوراسیون داخلی در اصفهان با آتلیه ی معماری داخلی چکاد در ارتباط باشید.

آدرس: اصفهان ، چارباغ بالا، کوچه شریفات(زمزم)، روبه رو مدرسه شفیعی، پلاک ۵۹

تلفن: 36300521 (0313)

همراه:  ۰۹۱۳۰۳۶۹۸۵۹

اینستاگرام : chakad-arc@

معرفی جالب و متنوعی از سبک های دکوراسیون داخلی در اصفهان

دکوراسیون داخلی یکی از عواملی است که می‌تواند به زندگی شما آرامش و زیبایی ببخشد. باتوجه‌به سلیقه و سبک زندگی هر فرد، انواع مختلفی از سبک های دکوراسیون داخلی وجود دارد. متخصصان دکوراسیون داخلی بر اساس اصول طراحی و نیازهای مشتریان، انواع سبک های دکوراسیون داخلی را شناسایی کرده‌اند. امروزه هر سبک با خصوصیات خاص خود، جذابیت و نفوذ غیرقابل‌انکاری را در بین مردم پیدا کرده است. آثار هنری و هنرمندان محلی در دکوراسیون اصفهان نشان‌دهنده غنای فرهنگی و هنری این منطقه است. از جمله انواع سبک های دکوراسیون داخلی می‌توان به سبک های معاصر، کلاسیک، اسکاندیناوی، مینیمال و مدرن اشاره کرد.

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

سبک جالب اسکاندیناوی، سبکی است که از کشور اسکاندیناوی نشات گرفته است. بیشتر خانه‌هایی که به این سبک دیزاین می‌شوند خانه‌هایی بزرگ هستند. در نتیجه میزان نور طبیعی و گردش هوای تازه در خانه جزو یکی از ویژگی‌های این سبک است. در سبک دکوراسیون اسکاندیناوی بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال ترکیبی از رنگ‌های خاکستری و بژ و سفید در این سبک قابل‌مشاهده است. استفاده از همین رنگ‌ها باعث ایجاد فضایی بزرگ‌تر برای خانه می‌شود. همچنین سبک اسکاندیناوی ریشه‌ای در مینیمالیسم دارد.

سبک دکوراسیون داخلی معاصر

سبک معاصر یکی از پرطرف‌دارترین سبک‌های دکوراسیون داخلی است که در ایران نیز بسیار موردتوجه قرار گرفته است. این سبک با استفاده از خطوط ساده، رنگ‌های هماهنگ و مصالح مدرن به فضاها زیبایی و شیکی خاص می‌بخشد. طراحان داخلی در این سبک از مصالحی مانند شیشه، فلز و سنگ استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود تا فضای خلاقانه‌ای را برای کاربران خود فراهم کنند. به‌علاوه، رنگ های شاد و روشن در این سبک به‌منظور بهتر نمایش‌دادن فضای باز استفاده می‌شود. بسیاری از افراد جوان از این سبک لذت می‌برند.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک نیز جزء سبک های پرطرف‌ دار است. این سبک با استفاده از الگوهای قدیمی و جزئیات دقیق به فضا زیبایی خاص و شخصیت منحصر به‌ فرد می‌بخشد. رنگ‌های تیره و طلایی در این سبک بسیار استفاده می‌شود تا حالتی از شکوه را به فضا منتقل کند. به عنوان مثال استفاده از رنگ بژ در این سبک رایج است. طراحان داخلی در این سبک از مصالح گران‌قیمت مانند چوب صاف، پارچه‌های لطیف و کارشده‌ی بسیاری استفاده می‌کنند. این سبک در ایران کمترین تعداد طرف‌دار را دارد؛ زیرا اجرا و نگهداری آن بسیار پرهزینه و دشوار است.

سبک دکوراسیون داخلی شابی شیک

سبک شابی شیک به معنی سبکی شیک کهنه یک سبک آمریکایی تمام‌عیار است. در همه چیز در این سبک حال و هوایی قدیمی دارد. به‌عنوان‌مثال در سبک شابی شیک از مبلمان روستایی و کلاسیک قدیمی کهنه  استفاده می‌شود. شما از این خانه به‌راحتی می‌توانید حسی گرم و صمیمی و آشنا دریافت کنید. قطعاً برای تزیینات در این سبک باید به سراغ مادربزرگ‌هایتان بروید. چرا که استفاده از وسایل عتیقه و قدیمی که هر کدام  خاطره‌ای در خود دارد بسیار مهم است. رنگ‌های این سبک بسیار ملایم است و فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را به ساکنین القا می‌کند.

سبک دکوراسیون داخلی بوهمیان

اگر شما شما روحی آزاد و خلاق دارید این سبک کاملاً مناسب شما است. سبک دکوراسیون داخلی بوهمیان از ترکیب الگوها، بافت‌ها و رنگ‌ها در پی ایجاد فضایی گرم است. در این سبک  باید رنگ‌های تند و تزییناتی از تمامی زمان‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. این‌گونه می‌توانید ظاهری خاص و لایه‌لایه ایجاد کنید. از استفاده از متریال طبیعی سبک بوهمی غافل نشوید. این سبک بر راحتی ساکنین آن تمرکز دارد. در نتیجه استفاده از کوسن‌های نرم و نورپردازی ملایم و پارچه‌های لطیف و نرم را در اولویت قرار دهید. سبک بوهمیان کاملا سبکی سلیقه ای است.

سبک دکوراسیون داخلی تروپیکال

در سبک دکوراسیون داخلی تروپیکال شما می‌خواهید حال و هوایی از مناطق گرمسیری به خانه‌تان بیاورید. این سبک بهشتی کاملاً برای داشتن خانه‌ای استوایی و جزیره‌ای عالی است. یکی از نشانه‌های بارز این سبک استفاده از گیاهان سبز استوایی است. حتی وقتی به یک جزیره فکر می‌کنید می‌توانید درخت‌های نخل را به یاد بیاورید. در این سبک برای وسایل تزییناتی و مبلمان می‌توانید از حصیر و بامبو استفاده کنید. در این سبک از رنگ‌های تند و روشن استفاده می‌شود. شما می‌توانید رنگ  زرد آفتابی و نارنجی هیجان‌انگیز را به‌راحتی در آن مشاهده کنید.

هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه ی دکوراسیون داخلی فضای شما به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. اولین و مهم‌ترین مورد، میزان مساحت قابل استفاده از فضای شما است. همچنین مهم است که مهندس معمار بداند که فضای شما چگونه کاربری دارد. به‌عنوان‌مثال شما باید اطلاع دهید که این فضا مسکونی، تجاری، آموزشی و یا اداری است. هزینه ی بازسازی و یا دکوراسیون داخلی ساختمان شما به نوع سبکی که می‌خواهید برای آن انتخاب کنید بستگی دارد. قیمت طراحی داخلی در اصفهان به عوامل متعددی بستگی دارد و ممکن است متغیر باشد. به‌عنوان‌مثال در سبک مدرن به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته و هوش مصنوعی امکان افزایش هزینه وجود دارد. همچنین در طراحی معماری داخلی ساختمان شما به وسایلی که همچنان می‌توانیم از آن استفاده کنیم توجه می‌شود. 

گاهی اوقات بعضی از وسایل به طور کامل بلااستفاده می‌شوند و نیاز به جایگزین‌های جدید دارند. همچنین گاهی بعضی دیگر از این وسایل با یک ترمیم و بازسازی کوچک دوباره قابل‌استفاده می‌شوند. درنتیجه  شما می‌بینید که همین موارد کوچک می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر میزان هزینه های دکوراسیون داخلی شما داشته باشند. خواهش ما از شما این است که با مجموعة معماری که انتخاب می‌کنید صادق باشید. همچنین نهایت بودجه‌ای را که می‌توانید برای این امر کنار بگذارید را به آن‌ها اطلاع دهید.

ما انجام می دهیم:

طراحی داخلی

طراحی اداری

طراحی مرکز درمانی

طراحی مرکز تجاری