بازسازی ساختمان در اصفهان
08
آذر

بازسازی ساختمان در اصفهان &و7 مورد از روش های انجام آن چیست؟

بازسازی ساختمان در اصفهان به گفته جنیفر والنشتاین، طراح داخلی Homepolish، ایجاد یک طراحی کاملا متقارن، فضایی مسطح و خسته کننده ایجاد می کند. او می گوید به جای تمرکز بر تقارن، باید برای تعادل تلاش کنیم. والنشتاین قواعد تقارن را با تشویق گروه‌بندی‌های اعداد فرد، آویزان کردن آثار هنری خارج از مرکز، و گروه‌بندی صندلی‌های  دکوراسیون داخلی در اصفهان نامتناسب به چالش می‌کشد. او توضیح می‌دهد: «گاهی اوقات، هیچ چیز بهتر از کمی کج بودن چیزی به تعادل نمی‌رسد. عناصر نامتقارن به جلب چشم در اطراف اتاق کمک می کند و به فضایی چند بعدی و پر جنب و جوش کمک می کند.

فهرست مطالب

یکی از فرایند های در حال تکامل در دکوراسیون چه می باشد؟

ایا می توان استفاده از مبلمان را در بحث دکوراسیون مطرح نکرد؟

مزایای بکارگیری بازسازی در اصفهان و کاربرد ان!

رنگ های خنثی چگونه در دکوراسیون در اصفهان تاثیر دارند؟

نتیجه گیری اساسی و قطعی در مورد نحوه استفاده از ایده های دکوراسیون!

فهرست تصاویر

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

طراحی خارجی در اصفهان  2

اصول دکوراسیون  3

عنوان بازسازی ساختمان در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

یکی از فرایند های در حال تکامل در دکوراسیون چه می باشد؟

طراحی داخلی یک فرآیند همیشه در حال تکامل است و آنچه امروز به سبک است. ممکن است فردا نباشد. خوشبختانه، برخی از قوانین طراحی قدیمی وجود دارد. که به ما کمک می کند بدون توجه به روندهای فعلی طراحی، ما را در مسیر درست هدایت کند. و در حالی که این اصول راهنما می توانند زمانی مفید باشند. که نمی دانید از کجا شروع کنید، برخی از قوانین طراحی محبوب وجود دارد. که بهتر است آنها را زیر پا بگذارید. در واقع، وقتی کتاب قوانین طراحی را بر روی سر می چرخانید. فضای شما ممکن است در واقع جذاب تر و پر از پیچ و تاب های لذت بخش و غیرمنتظره شود. به منظور ایجاد خانه ای شخصی، جذاب و شیک، طراحان حرفه ای اذعان می کنند که گاهی اوقات خم کردن قوانین ضروری است. دکوراسیون داخلی در اصفهان  1 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  نمای شیشه ای + 7 دلیل استفاده از آن + 3 روش اجرای آن!

ایجاد یک طرح منسجم اغلب با انتخاب موادی شروع می شود که یکدیگر را صاف می کنند. اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که انتخاب های طراحی خود را بر اساس یک مدل نمایشگاه قرار دهید، مطمئناً این تنها گزینه شما نیست. والنشتاین پیشنهاد می‌کند: «به‌جای اینکه همه وسایل حمام خود را از یک مجموعه و در یک پوشش داشته باشید، توجه را به یک ویژگی خاص در فضا جلب کنید». او می‌گوید: «شاید روی یک وان ایستاده قاتل سرمایه‌گذاری کرده‌اید، بنابراین قدم اضافی را بردارید و وان را متمایز کنید.» یک شیر آب با پوشش متفاوت توجه را به این ویژگی جلب می کند. برای اینکه فلزات مخلوط شده از بین نرود، فقط دو یا سه نوع را انتخاب کنید و آنها را در تمام فضا تکرار کنید.

ایا می توان استفاده از مبلمان را در بحث دکوراسیون مطرح نکرد؟

ممکن است شنیده باشید (یا حداقل درک کرده باشید)  دکوراسیون داخلی در اصفهان که باید از مبلمان کوچک در یک فضای کوچک استفاده کنید. خوب، برخی از طراحان این قانون را از پنجره بیرون می اندازند او می‌گوید: «یک فضای کوچک با تعداد زیاد مبلمان کوچک می‌تواند ناراحت‌کننده و ناخوشایند به نظر برسد. هاجز هشدار می دهد که در تله خرید اقلام کوچک بیش از حد در تلاش برای ایجاد توهم فضا نباشید، زیرا اغلب به اتاق هایی می انجامد که پر از مبلمان به نظر می رسند. او توصیه می کند: “سعی کنید تعادلی بین قطعات سنگین و سبک بصری ایجاد کنید.” یک یا دو قطعه بزرگتر و سنگین به لنگر انداختن اتاق کمک می کند، در حالی که قطعات کوچکتر به حداکثر استفاده از متراژ محدود شما کمک می کند.

دکوراسیون داخلی در اصفهان
دکوراسیون داخلی در اصفهان

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

کنتراست یک اصل اساسی طراحی است که جذابیت بصری را به اتاق اضافه می کند. با استفاده از ترکیبی از رنگ های روشن تر و تیره تر، کنتراست می تواند عناصر خاصی را در اتاق برجسته کند. اما مهمتر از تأکید بر یک عنصر بر عنصر دیگر، احساس کلی اتاق است. هاجز می‌گوید: «کنتراست بالا می‌تواند تأثیری قوی داشته باشد، اما برخی از فضاهای مورد علاقه من از زیبایی شناسی رنگی استفاده می‌کنند که حس آرامش و راحتی را ایجاد می‌کند». به  دکوراسیون داخلی در اصفهان عنوان مثال، اتاق خوابی که پیرامون پالت آبی در سایه های مختلف طراحی شده است، حس آرامش بیشتری نسبت به اتاق خواب سیاه و سفید با کنتراست بالا ایجاد می کند. کنتراست بیش از حد در یک اتاق می تواند طاقت فرسا باشد، بنابراین کنتراست را در دوزهای کوچک رعایت کنید. طراحی خارجی در اصفهان  2 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  آتریوم شیشه ای + نکات مهم در طراحی + 10 توصیه ضروری!!

مزایای بکارگیری بازسازی ساختمان در اصفهان و کاربرد ان!

قانونی که باید همه چیز را مطابقت دهید باید رعایت شود. فرقی نمی‌کند که از طرح‌ها و الگوها، سبک مبلمان، یا قدیمی و جدید صحبت می‌کنید، ترکیب کردن همیشه بسیار جالب‌تر از تطبیق است. راز او برای اطمینان از اینکه دکور ناهماهنگ خیلی شلوغ یا نامرتب به نظر نمی رسد؟ او می گوید: «الگوهای خود را در یک خانواده رنگی نگه دارید و مقیاس ها را تغییر دهید. “یک چاپ در مقیاس بزرگ و در مقیاس کوچکتر به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند، در حالی که دو چاپ در مقیاس بزرگ با هم رقابت می کنند.” هنگامی که صحبت از ترکیب قدیمی و جدید می شود، Gibbons پیشنهاد می کند مبلمان فوق مدرن را در فضایی با معماری قدیمی تر و آراسته کنار هم قرار دهید. هنگامی که به دقت برنامه ریزی شود، این عناصر متضاد یکدیگر را تحسین می کنند.

رنگ این توانایی را دارد که خانه را به طرز چشمگیری متحول کند. در اغلب موارد، طراحان از رنگ آمیزی اتاق های کوچک با رنگ های تیره به دلیل کوچک شدن طفره می روند. تاثیری که این رنگ ها روی یک فضا دارند. اما این قانون در همه موارد صادق نیست. Gibbons ارزیابی می کند: “درک فضا و نور برای انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم تر از اندازه یک اتاق است.” او می افزاید: “وقتی به درستی انجام شود، یک رنگ عمیق و غنی می تواند در یک فضای کوچک بسیار شیک به نظر برسد. می تواند فضا را فوق العاده دراماتیک و پیچیده کند به گونه ای که یک رنگ روشن و مطبوع هرگز نمی تواند انجام شود.” یک حمام کوچک مکان مناسبی برای شکستن این قاعده طراحی است، مانند رنگ آبی مد روز یا رنگ سبز تیره.

طراحی خارجی در اصفهان
طراحی خارجی در اصفهان

طراحی خارجی در اصفهان  2

رنگ های خنثی چگونه در دکوراسیون داخلی در اصفهان تاثیر دارند؟

این رنگ های خنثی و تیره به دلیل شباهتشان همیشه از هم جدا بوده اند. “در مد و دکوراسیون داخلی، یک قانون ناگفته وجود دارد که هرگز رنگ آبی و مشکی را با هم ترکیب نکنید. معلوم شد که ما واقعاً این ظاهر را دوست داریم!” شی و طراحان استودیو مک گی را می پذیرد. در گذشته، جفت کردن رنگ سرمه ای با مشکی به عنوان تلاشی ضعیف در تطابق تلقی می شد، اما امروزه، این پاس مصنوعی زیبایی شناختی دیگر صادق نیست. شی و طراحان توضیح می دهند: «جفت شدن این دو با هم ابعاد بیشتری نسبت به یک پالت تک رنگ و تعریف بیشتری نسبت به استفاده از سایه های مختلف آبی ایجاد می کند. اصول دکوراسیون  3 را نشان می دهد. بهترین روش دکور را مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی  بازسازی پاساژ و رونق دوباره به پاساژ با بازسازی+ 5 نکته مهم بازسازی 

ورودی ها اغلب نقطه فراموش شده خانه هستند – به ندرت تزئین شده یا عشق به طراحی نشان داده می شود. اما فضایی که از شما در خانه پذیرایی می کند – و از مهمانان شما استقبال می کند – فضای مهمی برای تزئین و طراحی به بهترین شکل ممکن است. یکی از مشکلات ذاتی گردآوری ایده‌های خوب ورودی، ایجاد تعادل بین کاربرد و زیبایی‌شناسی است. در حالت ایده‌آل، یک کمد ورودی به خوبی سازماندهی شده یا برخی قفسه‌بندی‌ها می‌تواند به جنبه کاربردی کمک کند، اما همچنان باید با تبدیل کردن سرسرا به مکانی جذاب برای پذیرایی از دوستان یا خانواده خود در خانه، تعادل را ایجاد کنید.

نتیجه گیری اساسی و قطعی در مورد نحوه استفاده از ایده های دکوراسیون!

خوشبختانه، ایده‌های هوشمندانه زیادی برای سازماندهی  دکوراسیون داخلی در اصفهان  ورودی و زیبا کردن آن وجود دارد. نکته کلیدی چندوظیفه بودن است: ایجاد فضایی که تمامی ترفندهای ذخیره سازی و مدیریت درهم ریختگی را ارائه می دهد که در عین حال جذاب به نظر می رسد (و دلپذیر به نظر می رسد). در اینجا برخی از ایده های مورد علاقه ما برای دکوراسیون ورودی ورودی، ایده های نورپردازی، ایده های مبلمان و موارد دیگر آورده شده است تا بتوانید فضایی را که دوست دارید ایجاد کنید.پ

اصول دکوراسیون
اصول دکوراسیون

اصول دکوراسیون  3

طراحی داخلی چگونه فرایندی است؟

یک فرایند در حال تکامل می باشد.

چه چیزی جذابین بصری به اتاق اضافه می کند؟

کنتراست یک اصل اساسی طراحی است که جذابیت بصری را به اتاق اضافه می کند.

بجای محصولات یکسان باید چه کاری انجام داد؟

می توانید یک جذابیت بصری به محیط اضافه کنید.