بازسازی ساختمان در اصفهان
27
آذر

بازسازی ساختمان در اصفهان و 4 $روش انجام تغییرات به شیوه اصولی!

بازسازی ساختمان در اصفهان گاهی فراموش می‌شود که سبک‌های معاصر انگلیسی نیز در فرانسه تأثیر داشته است. عمدتاً از طریق آثار منتشر شده  از دکوراسیون داخلی در اصفهان معماران رابرت و جیمز آدام. خطوط نامتقارن و سینوسی روکوکو به آرامی جای خود را به شکل محدودتری از تزئینات مبتنی بر خطوط مستقیم، زوایای قائم، دایره‌ها و بیضی‌ها که به صورت متقارن چیده شده بودند، داد. سبکی و قالب های ظریف حفظ شد، اما فرم های تزئینی یک بار دیگر توسط چارچوب معماری مهار شد.

فهرست مطالب

بهترین نقوشی که می توان بر روی دیوار ها پیاده سازی کرد!

چگونه حد تعادل در بازسازی در اصفهان را استفاده کرد؟

اصلی ترین و اساسی ترین پیش نیاز های دکوراسیون در اصفهان!

انواع تجارت های مختلف در زمینه بازسازی منازل قدیمی چیست؟

اصلی و پایه ترین اصول بازسازی و دکور در چه زمانی بوده است؟

فهرست تصاویر

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

دکوراسیون داخلی پذیرایی 2

دکوراسیون داخلی منزل مدرن   3

عنوان بازسازی ساختمان در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین نقوشی که می توان بر روی دیوار ها پیاده سازی کرد!

نقوش جدید، که بسیاری از آنها از نقاشی دیواری رومی عتیقه انتخاب شده‌اند  تابلو را با رنگ یا نقش برجسته تزئین می‌کنند. نخل ها، پوسته ها، کوزه ها، پایه های سه پایه، ابوالهول، غنائم بازوها یا آلات موسیقی اغلب در طرح های تزئینی ترکیب می شدند. برنز طلایی با چوب و گچ کاری برای قالب‌گیری و فیله‌های زینتی در بازسازی ساختمان در اصفهان  استفاده می‌شد که بر خصوصیت مستطیل طرح تأکید می‌کرد. کار J.-A. گابریل هم در Chambre du Conseil در École Militaire (شروع 1751) و هم در Galerie Dorée, Ministère de Marine (شروع 1762) را می توان به عنوان نمونه های پاریسی ذکر کرد.  دکوراسیون داخلی در اصفهان  1 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  4 مورد# از ایده هایی برای بازسازی خانه های کوچک را نام ببرید!

نکته اصلی رنگ آمیزی و همچنین طراحی، سادگی تصفیه شده است. دیوارپوش های ملیله ابریشم با نقوش گل و روبان ظریف در رنگ های آبی کم رنگ، سبز، رز و یاسی ظاهر می شوند. رنگ‌های مشابه برای اثاثه یا لوازم داخلی ساتن و مخملی استفاده شد. حکاکی‌های ظریف بر روی چوب برادران روسو، آثار برنزی طلاکاری شده توسط  چکاد آرک  (کلود میشل) و قطعات مبلمان توسط دیوید رونتگن، سی. ای. ریزنر و ژان اوبن، دکوراسیون لویی شانزدهم را در بالاترین سطح خود نشان می‌دهد. آپارتمان‌های ملکه ماری آنتوانت در ورسای و بودوار او در فونتنبلو مملو از این خوراکی‌های عجیب و غریب است  که به زودی در انقلاب فرانسه محو خواهند شد.

چگونه حد تعادل در بازسازی ساختمان در اصفهان را استفاده کرد؟

سبک لویی شانزدهم یا نئوکلاسیک در واقع قبل از مرگ لویی پانزدهم در سال 1774 ریشه دوانید. خانم دو پومپادور و برادرش، مارکیز دو مارینی، از اولین کسانی بودند که در دهه 1750 مورد توجه سبک کلاسیک جدید قرار گرفتند. از سال 1748 به بعد، توجه مشخص فرانسوی ها به رسمیت با اکتشافات باستان شناسی در مکان های شهرهای روم باستان هرکولانیوم و پمپئی و سایر بررسی های بقایای کلاسیک منتشر شده در این زمان تحریک شد.

دکوراسیون داخلی در اصفهان
دکوراسیون داخلی در اصفهان

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

ویژگی‌های معمولی روکوکو در فضای داخلی معمار و دکوراتور ژرمن بافراند  برای هتل د سوبیس، پاریس (شروع سال 1732) دیده می‌شود، جایی که فرم معماری تابع خواسته‌های دکوراسیون شده است. قرنیز ناپدید شده است، و دیوارها به سقف منحنی می‌شوند، با طومارهای ژنده‌دار C، گلدسته‌های گل تزئین شده با روبان، اسپری‌های شاخ و برگ، پرده‌ها و نقوش صدفی. کاهش مقیاس اتاق ها و واکنش طراحی به یاد ماندنی منجر به حذف نظم کلاسیک می شود. تابلوهای نقاشی نسبتاً کوچک که زندگی دهقانی را ایده‌آل می‌کرد، در قالب‌های مسطح، نقره‌ای یا طلایی محصور شده بودند.

پس‌زمینه‌های پاستلی مانع از آشکار شدن اندازه کوچک‌تر سالن‌ها در دکوراسیون داخلی در اصفهان می‌شد. استفاده از نقوش چینی نشان دهنده جستجوی تازگی است و به خوبی با بازسازی ساختمان در اصفهان کلی سبک ترکیب می شود. کابینت د لا پندوله (اتاق ساعت) در ورسای (1738)، طراحی شده توسط J. Verberckst، نمونه عالی دیگری از طراحی داخلی روکوکو فرانسوی است. Gilles-Marie Oppenordt و François de Cuvilliés نیز طراحان برجسته ای بودند که با بهترین هنرمندان و صنعتگران آن زمان کار می کردند. دکوراسیون داخلی پذیرایی 2 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  نمای شیشه ای + 7 دلیل استفاده از آن + 3 روش اجرای آن!

اصلی ترین و اساسی ترین پیش نیاز های دکوراسیون داخلی در اصفهان!

سبک باروک علیرغم آزادی از محدودیت های طاقت فرسا، ایده کلاسیک تقارن را حفظ کرده بود. تا دهه های اولیه قرن هجدهم، انحرافات مشخصی از این تصور وجود نداشت که یک شی که به صورت عمودی تقسیم می شود. باید از دو نیمه تشکیل شده باشد که تصاویر آینه ای از یکدیگر هستند. سبک لویی چهاردهم تجسم اشتیاق به تقارن بود، اما با سلطنت duc d’Orléans که در سال 1715 آغاز شد. عدم تقارن به یکی از ویژگی های دکوراسیون معاصر و یکی از جنبه های اصلی سبک روکوکو تبدیل شد. طراح اصلی در این سبک، که تا حد زیادی مسئول توسعه آن بود. Juste-Aurèle Meissonnier

، زرگر و زینتی بود. تصادفی نیست که بسیاری از اشیاء به سبک روکوکو، از جمله مبلمان، به نظر می رسد که توسط یک فلزکار طراحی شده اند. گفته شده است که روکوکو زمانی شروع شد که طومارها متقارن نبودند. تأثیراتی که این مفهوم انقلابی را به ارمغان آورد، قابل تامل است.

سبک باروک به طرز قابل تحسینی برای بیان ایده های تجمل و شکوه مناسب بود. این الهام بخش ساخت برخی از بهترین کاخ هایی است که از زمان امپراتوری روم در اروپا ساخته شده است. کاخ ورسای که در اواسط قرن هفدهم ساخته شد و به طور گسترده از آن تقلید شد، به سبک دربار فرانسوی در بازسازی ساختمان در اصفهان و مبلمان منجر شد. ورسای قرار بود تجلی ظاهری و مشهود شکوه فرانسه و لویی چهاردهم، قدرتمندترین پادشاه اروپا در آن زمان باشد. وزیر دارایی او، کولبر، کارخانه‌ای راه‌اندازی کرد که انواع آثار هنری از مبلمان گرفته تا جواهرات را برای دکوراسیون داخلی می‌ساخت. جهت خواندن مقاله دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه مقاله قبلی را بخوانید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی
دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون داخلی پذیرایی 2

انواع تجارت های مختلف در زمینه بازسازی منازل قدیمی چیست؟

تجارت بزرگ صادراتی سبک های فرانسوی را تقریباً به هر گوشه اروپا برد، فرانسه را به مرکزی برای تجملات در دکوراسیون داخلی در اصفهان  تبدیل کرد و به پاریس نفوذی بخشید که تا امروز ادامه دارد. هزینه هنگفت اولیه  بازسازی ساختمان در اصفهان  ورسای از زمان تکمیل آن بیش از جبران شده است. حتی خشن ترین دشمنان لویی چهاردهم از تزئینات کاخ او در ورسای تقلید کردند. در سال 1667 چارلز لو برون به عنوان مدیر کارخانه Gobelins که توسط پادشاه خریداری شده بود منصوب شد و لو برون خود طرح هایی برای اشیاء مختلف از سقف های نقاشی شده Galerie des Glaces (تالار آینه ها) در ورسای تا فلز تهیه کرد.  دکوراسیون داخلی منزل مدرن   3 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  بازسازی خانه‌ قدیمی+ 5 نکته قابل توجه در این مورد

سخت افزار برای قفل درب (لازم به ذکر است که در گوبلین ها، مانند سایر نقاط فرانسه، مبلمان توسط هنرمندان یا معمارانی طراحی می شد که بدون تجربه عملی ساخت، در حالی که در عصر بزرگ مبلمان سازی در انگلستان، اکثر طرح ها توسط خود کابینت ساز ساخته و اجرا می شد که اطلاعات دقیقی از مواد او داشت.)

اصلی و پایه ترین اصول بازسازی و دکور در چه زمانی بوده است؟

از اواسط قرن پانزدهم، ایده های ایتالیا شروع به تغییر چهره ساختمان های فرانسوی کرد. این تغییر در بازسازی ساختمان در اصفهان  به تدریج رخ داد، ابتدا در جزئیات تزئینی کاربردی که بر روی طرح‌های اساساً گوتیک قرار گرفته بود، سپس به تقارن و نظم کلی گسترش یافت. در واقع، یکی از تفاوت های اساسی بین رنسانس در فرانسه و ایتالیا در دکوراسیون داخلی در اصفهان  این است که در دومی، انقلاب در سبک، از همان ابتدا، کل مفهوم طراحی را در بر گرفت. تمرکز قدرت و درخشش زندگی درباری فرانسه در دوره فرانسیس اول (1515-1515) تثبیت شد و قبلاً منجر به حمایت هنرمندان و صنعتگران ایتالیایی شده بود.

دکوراسیون داخلی منزل مدرن
دکوراسیون داخلی منزل مدرن

دکوراسیون داخلی منزل مدرن   3

اصول پایه دکوراسیون مربوط به چه زمانی است؟

به اواسط قرن پانزدهم باز می گردد.

فرانسه به مرکز چه چیزی تبدیل شد؟

به مرکزی برای تجملات تبدیل شد.

برای اشکار نشدن فضای کوچک سالن های چه باید کرد؟

می توان از پس زمینه های پاستیلی استفاده نمود.