بازسازی ساختمان در اصفهان
15
آذر

بازسازی ساختمان در اصفهان و 5 &شیوه انجام این کار چه می باشد؟

بازسازی ساختمان در اصفهان گروه طراحی پان اروپایی EUROPARC برنده یک مسابقه بین المللی. برای طراحی بازسازی ساختمان Paul-Henri Spack در بروکسل، بلژیک شده است. علیرغم کاستی های فراوان ساختمان پارلمان اروپا، برندگان مسابقه معتقد نیستند. که تخریب یا جایگزینی آن راه حلی مسئولانه و پایدار است. بنابراین معماران برج موجود را دوباره دکوراسیون داخلی در اصفهان و تطبیق دادند .تا با نیازها و شخصیت اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد. تیم طراحی EUROPARC متشکل از JDS Architects، Coldefy & Associates، Carlo Ratti Associati، NL Architects و Ensemble Studio، با پشتیبانی مهندسی از UTIL و Ramboll بود.

فهرست مطالب

تاریخچه بزرگترین بازسازی های کشوری چگونه  و به چه صورت است؟

پروه های طراحی بازسازی در اصفهان چگونه عمل می کنند؟

صنعت برچ سازی و اسمان خراش ها به چه صورت است؟

بهترین دکوراسیون در اصفهان برای ساختمان های اداری ؟

بهترین نمای اولیه داخلی برای سک ساختمان اداری چیست؟

نحوه ساخت طبقات اداری بهتر است به چه صورت باشد؟

فهرست تصاویر

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

دکوراسیون اتاق کودک  در اصفهان  2

طراحی نما در اصفهان  3

عنوان بازسازی ساختمان در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

تاریخچه بزرگترین بازسازی های کشوری چگونه  و به چه صورت است؟

با جنگ در آستانه اروپا و بحران انرژی متعاقب آن که به طور فزاینده ای فشار می آورد. اتحادیه اروپا با چالشی روبرو است که همه ما با هم با آن روبرو هستیم. به عنوان یک تیم طراحی پاناروپایی متشکل از بیش از 30 ملیت. ما می‌دانیم و می‌توانیم به طور مستقیم تأثیر این مشکلات را احساس کنیم. بنابراین همیشه مهم است که تیم chakad-arc بازنگری در بازسازی ساختمان در اصفهان  را به گونه ای پیشنهاد کند. که تأثیرات زیست محیطی آن را به حداقل برساند. و در عین حال باز بودن و شمول مدنی آن را به عنوان بیانی از ارزش های دموکراتیک اروپایی تقویت کند. – گروه طراحی EUROPARC. دکوراسیون داخلی در اصفهان  1 را نشان می دهد.

استراتژی مداخله بر استفاده مجدد از بسیاری از ساختار ساختمان پل هنری اسپارک متمرکز شد. و در نتیجه انتشار کربن را کاهش داد. استراتژی طراحی همچنین در نظر دارد شرایط کار در مجلس را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. و در عین حال پتانسیل آن را برای ارتباط و تبادل بهتر با شهروندان اروپایی ایجاد کند. در مقیاس شهری، طرح به بلوک باز می شود تا جریان عابر پیاده را در منطقه افزایش دهد و ارتباط قوی تری با فضاهای عمومی مجاور، Place du Luxembourg و Parc Leopold ایجاد کند. معماران با حفظ مفهوم باز این طرح، یک گذرگاه عمومی از ساختمان پارلمان طراحی کردند که یک ورودی بزرگ برای بازدیدکنندگان ایجاد کرد و یک گره در شبکه پیاده‌روی بروکسل ایجاد کرد.

مطالب پیشنهادی  6 راه اسان& برای بازسازی واحد مسکونی که باید حتما رعایت کنید!

پروه های طراحی بازسازی ساختمان در اصفهان چگونه عمل می کنند؟

اتاق پارلمان اروپا که نیم‌چرخه نامیده می‌شود، به ساختمان‌های پارلمان اضافه شده است. گروه طراحی EUROPARC پیشنهاد کرد که آن را در بالای ساختمان مرمت شده قرار دهد و نیازهای فضایی و دیجیتالی یک سالن کنفرانس مدرن را برآورده کند و در عین حال مشارکت خارجی را تشویق کند. وجود پنجره های بزرگ نیز گفت و گوی مجلس و روف گاردن را برقرار می کند. این پنجره های بزرگ همچنین به عنوان صفحه نمایش برای پیام رسانی بلادرنگ در طول تجمع ها عمل می کنند.

دکوراسیون داخلی در اصفهان
دکوراسیون داخلی در اصفهان

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

یک بازار سبز در بالای ساختمان نمادی از اوج سفر بازدیدکنندگان عمومی در ساختمان است. این طرح با الهام از “طاق های” یونان باستان، این فضای باز گیاه شناسی را به عنوان بخشی که از طریق سقف باز سالن کنفرانس به صورت بصری به سالن کنفرانس نیم چرخ متصل می شود، در نظر گرفت. معماران همچنین این فضای بازار سبز را به عنوان  بازسازی ساختمان در اصفهان  چراغی از دموکراسی اروپایی می دانند که در آن شهروندان و اعضای پارلمان اروپا می توانند با یکدیگر دیدار و تبادل نظر کنند. علاوه بر این، روح هم افزایی پاناروپایی در طبیعت تقویت می شود – این طرح پوشش گیاهی بومی را از همه کشورهای عضو گرد هم می آورد و یک اکوسیستم اروپایی متنوع را تشکیل می دهد.

صنعت برچ سازی و اسمان خراش ها به چه صورت است؟

برج بازسازی شده پاول هانری اسپارک EUROPARC در بروکسل، بلژیک، به عنوان یک اکوسیستم مدنی در نظر گرفته شده است – شهروندان را در مرکز تجربه فضایی قرار می دهد و آنها را به روند دکوراسیون داخلی در اصفهان در اروپا نزدیک می کند. پیشنهاد برنده نتیجه دو دور رقابتی بود – اولین مرحله یک فرآیند باز پیش صلاحیت برای انتخاب رقبا از میان نامزدها و به دنبال آن یک مسابقه طراحی ناشناس محدود و تک دوری بود. دکوراسیون اتاق کودک  در اصفهان  2 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  8 روش$ اسان برای نکات بازسازی منزل در اصفهان که باید بدانید!

ساختمان اداری توسط شرکای نسل اول HPP هلموت هنریچ و هوبرت پتشنیگ برای شرکت Phonix-Rheinrohr AG (در سال 1964 به Thyssen AG تغییر نام داد) طراحی شد و در آن زمان نماینده برجسته مدرنیسم پس از جنگ آلمان بود. پس از تکمیل، دفتر مرکزی شرکت Thyssen نقل مکان کرد تا اینکه در سال 2010 منتقل شد و سپس خالی ماند. تا سال 2011، گروه مومنی و سرمایه گذاری دارک هورس به طور مشترک این ساختمان را خریداری کردند و طراح اصلی ساختمان، معماران HPP را برای بازسازی ساختمان منصوب کردند.

بهترین دکوراسیون داخلی در اصفهان برای ساختمان های اداری ؟

ساختمان اداری که در ابتدا توسط هلموت هنریش و هوبرت پتشنیگ برای شرکت Phonix-Rheinrohr AG (در سال 1964 به تیسن تغییر نام داد) طراحی شده بود، یکی از نمادهای برجسته مدرنیسم آلمان پس از جنگ است. در سال 2011، گروه MOMENI و Black Horse Investments ساختمان فهرست شده را خریداری کردند و به معماران HPP، جانشینان معماران اصلی، مأموریت دادند تا بازسازی را انجام دهند. یکی از عناصر اصلی کار بازسازی باقی مانده، به روز رسانی سیستم ها و خدمات بازسازی ساختمان در اصفهان و سیستم های ایمنی آتش نشانی بود. سیستم اولیه حدود 1200 متر مربع مساحت قابل استفاده را اشغال می کرد زیرا بیش از حد پراکنده بود. به لطف نصب کرکره های آتش نشانی گسترده و اضافه شدن یک خروجی اضطراری، لابی به شکل اولیه خود حفظ شده است.

دکوراسیون اتاق کودک در اصفهان
دکوراسیون اتاق کودک در اصفهان

دکوراسیون اتاق کودک  در اصفهان  2

تغییر نما عمدتاً برای افزودن یک دیوار پرده در داخل هر طبقه برای کاهش مصرف انرژی است. کرتین وال باربر و دیوار جلوپنجره نما حفظ شده است و تنها تغییر آن نصب شیشه ضد برخورد است. پنجره های دکوراسیون داخلی در اصفهان  پرده ای داخلی که به تازگی اضافه شده اند را می توان به صورت دستی باز کرد تا تهویه طبیعی حاصل شود. سیستم آفتابگیر بین دیوارهای پرده داخلی و خارجی نصب می شود که نه تنها می تواند به هدف حفظ گرما دست یابد، بلکه ظاهر کلاسیک اصلی را نیز حفظ می کند، یعنی تصور آشنای سوئیچ های پراکنده آفتابگیر.

مطالب پیشنهادی  3 ایده جذاب برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام!

بهترین نمای اولیه داخلی برای سک ساختمان اداری چیست؟

نمای کرتین وال با افزودن یک نمای اولیه داخلی جدید به دفاتر در هر طبقه از نظر انرژی کارآمد شد. پنجره های نمای اولیه را می توان به صورت دستی باز کرد تا تهویه دفاتر بدون پیش نویس امکان پذیر شود. آفتابگیرهای تعبیه شده بین دو پوسته نما نیز محافظت حرارتی را ارائه می دهند و حتی در بیرون به نظر می رسند، به طوری که از فاصله دور بازسازی ساختمان در اصفهان بدون تغییر به نظر می رسد؛ منظره آشنا با سایه های باز و بسته اش باقی مانده است. طراحی نما در اصفهان  3 را نشان می دهد.

علاوه بر کارهای مربوط به نما، یک دستاورد بزرگ، نوسازی سیستم ها و خدمات مدیریت ساختمان و سیستم ایمنی آتش نشانی بود. اولی غیرمتمرکز شد و منجر به ایجاد 1200 متر مربع فضای قابل استفاده اضافی شد. به لطف نصب تعدادی از پرده های آتش نشانی و ارائه یک خروجی اضطراری اضافی، سرسرا ذکر شده در شرایط اولیه خود حفظ شد. پلان ساختمان اداری نیز برای انعطاف پذیری فضای اجاره ای بهینه سازی شده است که پس از بهینه سازی می توان هر طبقه را به بیش از 2 واحد اجاره ای تقسیم کرد. مستاجران می توانند فضای داخلی را مطابق با سبک خود تزئین کنند و بسیاری از مستاجران  دکوراسیون داخلی در اصفهان  ترجیح می دهند مطابق با سبک خود ساختمان باشند، یعنی از کف های مرمر سبز تیره و فولاد ضد زنگ برای پیچیدن لوله اصلی استفاده کنند.

طراحی نما در اصفهان
طراحی نما در اصفهان

طراحی نما در اصفهان  3

نحوه ساخت طبقات اداری بهتر است به چه صورت باشد؟

طبقات اداری به منظور ایجاد مفهوم اجاره منعطف مدرنیزه شدند؛ اکنون می توان تا دو واحد در هر طبقه را به دست آورد. طراحی و تناسب فضای داخلی توسط مستاجرین تعیین شد، که تعدادی از آنها تصمیم گرفتند به موارد زیر اشاره کنند. خود ساختمان، انتخاب کف‌های مرمر سبز تیره یا روکش فولادی ضد زنگ برای هسته خدمات. طبقه همکف و پارکینگ زیرزمینی بازسازی ساختمان در اصفهان نیز بنا به نیاز بازسازی شده است.در حال حاضر پارکینگ زیرزمینی ساختمان مستقیماً به پاساژ زیرزمینی شهرداری متصل است. علاوه بر این، دو تراس جدید به سقف اضافه شده است.کارهای بازسازی بیشتر در طبقات همکف پایین و پارکینگ زیرزمینی مورد نیاز بود که اکنون مستقیماً به سیستم تونل شهرداری متصل می شود.دو تراس جدید نیز به سقف های برش های خارجی ساختمان اضافه شده است.