دکوراسیون داخلی در اصفهان
15
شهریور

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی و $ 7 مورد از راهکارهای آن!

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی دارای چه تاثیراتی دارد؟

ویتن می گوید: «لطفاً فلزات را در هر اتاق مخلوط کنید. “بله، لوازم استیل ضد زنگ با سخت افزار طلا در آشپزخانه و چراغ های طلایی با نور کروم در حمام.” 40. هرگز قدرت پرده ها را دست کم نگیرید دفتر خانه با دیوارهای آبی روشن و پرده های چاپ شده زرد اوج استودیو آیا به دنبال راهی هستید که فضای خود را بزرگتر، راحت تر   دکوراسیون داخلی در اصفهان و چشم نوازتر نشان دهید؟ مجموعه ای از پرده ها را آویزان کنید. کوین اوگارا، طراح داخلی و صاحب کوین فرانسیس دیزاین، می گوید: «استفاده از پرده – برای پنجره ها، درها و کمدها – بسیار متحول کننده است. “این پارچه در افزودن ابعاد به اتاق شگفت انگیز است.”

فهرست مطالب

آموزش طراحی داخلی دارای چه تاثیراتی دارد؟

ایا امرطراحی دکوراسیون قابل اموزش دادن می باشد؟

تمیز و پاکیزه بودن دکور منزل دارای چه ویژگی هایی است؟

لامپ سرامیکی چه تاثیری در سایه ابی پرجنب دارد؟

لوستر طلایی چه تاثیری در دکوراسیون منزل ایرانی دارد؟

اتاق نشیمن دارای چه وسایل و پیش نیازهایی می باشد؟

نتیجه گیری های لازم در مورد آموزش دکوراسیون داخلی ؟

فهرست تصاویر

آموزش دکوراسیون داخلی  1

آموزش دکوراسیون داخلی  2

آموزش طراحی داخلی  3

عنوان آموزش طراحی دکوراسیون داخلی
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

ایا امرطراحی دکوراسیون قابل اموزش دادن می باشد؟

میسی استوارت، مالک و طراح ارشد میسی استوارت دیزاینز، با این موضوع موافق است. او گفت: «پرده‌ها بیش از آنکه به آن توجه شود، سزاوار توجه هستند. آنها یک اتاق را نرم می کنند، محیطی ایجاد می کنند، و در صورت آویزان صحیح به اتاق ارتفاع می دهند. 41. ماجراجویی روی دیوار تاکیدی دیوار تزئینی اتاق خواب با کاغذ دیواری چاپ گل آبی رنگ طراحی ارین ویلیامسون رنگ روشن و کاغذ دیواری چشمگیر دو راه عالی برای برجسته کردن دیوارهای شما هستند. با این حال، اگر جسارت امتحان کردن همه دیوارها کمی سخت به نظر می رسد، در نظر بگیرید که روی یک دیوار بچرخید و بقیه را همانطور که هست رها کنید.آموزش طراحی دکوراسیون داخلی  1را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  دکوراسیون داخلی در اصفهان و $4 راه برای استفاده از خدمات دکوراسیون!

شری هوپ کندی، رئیس استودیو SHK می‌گوید: «به دیوارهای لخت ظاهر جدیدی می‌آوریم». “یک دیوار خالی می تواند باعث شود اتاقی ناتمام به نظر برسد.” با تغییر سریع این دیوار، می توانید فضای خود را کامل تر و چشمگیرتر کنید. 42. راه حل های ذخیره سازی انعطاف پذیر را ذخیره کنید سرسرا با یک کنسول کوچک و دو سبد بافته تزئین شده است طراحی جسیکا نلسون هنگام خرید راه حل ذخیره سازی، هم عملکرد و هم انعطاف پذیری را  آموزش طراحی دکوراسیون داخلی  در نظر بگیرید. ابتدا مشخص کنید که به چه چیزی نیاز دارید. Emilie Baltorinic-Navarro، طراح داخلی در Living Spaces می‌گوید.

تمیز و پاکیزه بودن دکور منزل دارای چه ویژگی هایی است؟

«ابتداً سایز را تمیز و کوچک کنید. تا زمانی که متوجه نشدید چه چیزی را باید ذخیره کنید، در خرید ابزارهای سازمانی مانند سبد، جعبه‌های شفاف و سایر ظروف اشتباه نکنید.»سپس، با چند گزینه انعطاف پذیر بپاشید. (به هر حال، نیازهای ذخیره سازی شما در طول زمان تغییر می کند.) بارتون گفت: «همه ما درهم و برهم داریم، بنابراین من دوست دارم جعبه را روی میز قهوه خانه نگه دارم و یک سبد خالی در جایی نزدیک درب ورودی داشته باشم. “اینها را می توان برای تمیز کردن سریع هر گونه درهم و برهمی که در زمان ورود شرکت غیرمنتظره باقی می ماند، استفاده کرد!”

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی
آموزش طراحی دکوراسیون داخلی

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی  1

  1. فضای خود را با کتاب های بزرگ پر کنید میز قهوه در اتاق نشیمن با چندین کتاب بزرگ تزیین لکلرک لهجه تزئینی که در هر خانه ای کار می کند؟ کتاب ها کتاب ها علاوه بر اینکه راهی آسان (و اغلب ارزان) برای اضافه کردن سبک به خانه شما هستند، می توانند به عنوان شروع کننده مکالمه و سرگرمی برای مستاجران آموزش طراحی دکوراسیون داخلی شما باشند. برگمن گفت: «همه دوست دارند کتاب‌های میز قهوه‌خوری دیگران را ورق بزنند. گفت، شما نمی خواهید خیلی دیوانه شوید. او می‌افزاید: «بیش از چهار کتاب میز قهوه‌خوری را در ارتفاع قرار ندهید، در غیر این دکوراسیون داخلی در اصفهان صورت میز قهوه‌خوری شما به هم ریخته به نظر می‌رسد.آموزش دکوراسیون داخلی 2 را نشان می دهد.

لامپ سرامیکی چه تاثیری در سایه ابی پرجنب دارد؟

  1. سایه خود را ارتقا دهید روی میز کنسول با لامپ سرامیکی سفید با سایه آبی پر جنب و جوش اوج استودیو دیگر عاشق چراغ رومیزی خود نیستید؟ هنوز آنها را جایگزین نکنید. فاکنر می‌گوید: «اگر چراغ‌های رومیزی موجود خود را دوست دارید، اما با ظاهری که در اتاق می‌خواهید مطابقت ندارند، یک بازسازی را آموزش طراحی دکوراسیون داخلی امتحان کنید. او توصیه می کند سایه خود را عوض کنید، پایه را با رنگ جدید رنگ آمیزی کنید، و حتی لامپ را در رشته ای بپیچید. 45. از “نقاط کور” به نفع خود استفاده کنید یک تلویزیون صفحه تخت با زنبورهای یواشکی داخلn روی قسمت مشکی دیوار دو رنگ نمایش داده می شود
مطالب پیشنهادی  6 مورد از$ ویژگی های مهم دکوراسیون داخلی مدرن که باید دانست؟

طراحی: MINDY GAYER، عکس: VANESSA LENTINE وقتی وارد یک اتاق می شوید، برخی از گوشه ها بیشتر از سایرین برجسته می شوند – می توانید از این مزیت استفاده کنید. بل گفت: «یکی از مفیدترین چیزهایی که با مشتریان به اشتراک می گذارم مفهومی است که آن را نقاط کور می نامم. “نقطه کور در هر اتاق، دیواری است که در در آن قرار می گیرد، و دیوار مجاور نزدیک ترین به در.” بل توصیه می‌کند از این دیوارهای «پنهان» برای ذخیره‌سازی کمترین زیبایی‌شناختی دکور خود استفاده کنید – به این فکر کنید: تلویزیون‌ها، لوازم خانگی و دیگر لوازم ضروری نه چندان زیبا.

آموزش دکوراسیون داخلی
آموزش دکوراسیون داخلی

آموزش دکوراسیون داخلی  2

لوستر طلایی چه تاثیری در دکوراسیون منزل ایرانی دارد؟

  1. مراقب سخت افزار خود باشید حمام با لوستر طلایی و شیر وان وان طلایی مشابه تزیین لکلرک کارهای تکمیلی مانند سخت افزار می تواند فضای شما را به هم نزدیک کند. بنابراین، فقط به گزینه های پیش فرض پایبند نباشید.Elyse Moody، متخصص طراحی آشپزخانه در Designer Appliances، می‌گوید: «انتخاب آموزش طراحی دکوراسیون داخلی سخت‌افزار در انتهای فرآیند طراحی اتفاق می‌افتد، بنابراین به راحتی می‌توان شتاب را از دست داد و کمتر به جزئیات توجه کرد.» اما من مردم را تشویق می‌کنم که به آن پایبند باشند. می بینید که چه کاری انجام شده است، وقتی معلوم شد، خوشحال خواهید شد که انجام داده اید.”
  2. به یاد داشته باشید، همیشه لازم نیست از صفر شروع کنید یک میز کنسول با چند ریزه کاری و دو صندلی شیک در کنار آن استودیو جین پابلو گاهی اوقات، فضای شما نیازی به تغییر کامل ندارد – فقط نیاز به تجدید سریع دارد. جوزی آبات، موسس و مدیر طراحی Ambience Express می گوید: “بهترین توصیه من این است که بهترین طراح ساختمان اصفهان همه چیز را دور نریزید و از صفر شروع کنید. بالتوریک-ناوارو می گوید، می توانید مبلمان خود را نیز   آموزش طراحی دکوراسیون داخلی  مرتب کنید. طراح داخلی KD Reid از KD Reid Interiors پیشنهاد می‌کند که می‌توانید اقلام روی قفسه کتابتان را هم به هم بزنید.آموزش طراحی داخلی  3 را نشان می دهذ.

اتاق نشیمن دارای چه وسایل و پیش نیازهایی می باشد؟

  1. از هر اتاق یک آیتم را بردارید اتاق نشیمن با مبل سفید شفاف، چند بالش پرت، فرش جسور و میز قهوه شیک کاترین کارتر وقتی فضای شما شروع به درهم ریختگی کرد، یک قدم به عقب بردارید و تزئینات را متوقف کنید. سپس به این فکر کنید که چه چیزی را می توانید از اتاق حذف کنید. رزیت آردیتی، بنیانگذار و طراح داخلی آردیتی دیزاین، می گوید: «این توصیه دکور نیست، اما من جمله معروف کوکو شانل را نقل می کنم: «قبل از اینکه خانه را آموزش طراحی دکوراسیون داخلی ترک کنید، در آینه نگاه کنید و یک چیز را بردارید.» “وقتی دارم اتاقی را مرتب می کنم، به همه چیزهایی که انتخاب کرده ایم نگاه می کنم و یک چیز را پایین می آورم.”
  2. به قلب خود اعتماد کنید اتاق زیر شیروانی مدرن با صندلی خزدار طراحی کندال ویلکینسو در نهایت، فضای دکور شما برای شما مناسب است. بنابراین، از آن لذت ببرید، کمی ریسک کنید و به روحیه خود اعتماد کنید. براکت می گوید: «از شکستن «قوانین» نترسید و کاری را انجام دهید که شما را بیشتر می ترساند. برگمن موافق است. او می‌گوید: «مشتریانی که ملاقات می‌کنم وقتی افکار یا دیدگاه‌های خود را برای یک فضا به من می‌گویند، خوشحال می‌شوند. سپس تماشا کردم که جرقه در چشمان آنها به آرامی از بین می رفت و آنها ادامه دادند، “اما این مرد فکر نمی کند که خوب به نظر برسد.”
مطالب پیشنهادی  دکوراسیون با فلز + بررسی 6 نکته برای داشتن بهترین دکور با فلز

آموزش طراحی داخلی
آموزش طراحی داخلی

آموزش طراحی داخلی  3

نتیجه گیری های لازم در مورد آموزش طراحی دکوراسیون داخلی ؟

بورگمن اضافه کرد که “بسیاری از مردم” در نهایت به آنچه دیگران در مورد فضای خود فکر می کنند، ختم می شود. او گفت: “فضا باید چیزی باشد که شما دوست دارید.” “این مهمترین است.” فضا باید همان چیزی باشد که شما دوست دارید. این مهمترین است. 50. در مورد فضایی که می خواهید صادق باشید دفتر خانه روی دیوار با پوشش چوب پنبه طراحی کیتی مارتینز بهترین اتاق‌ها عملکرد را با فرم متعادل می‌کنند، بنابراین در نظر داشته باشید که می‌خواهید  دکوراسیون داخلی در اصفهان  فضای شما چه حسی داشته باشد، علاوه بر آنچه می‌خواهید به نظر برسد.

کورن گفت: “اگر نمی توانید در یک اتاق کار کنید، مهم نیست که چقدر زیبا باشد.” به این فکر کنید که در حال حاضر چگونه از فضا استفاده می کنید. به این فکر کنید که چه چیزی کار می کند – و چه چیزی خوب نیست – و از این بینش برای تعیین مکان ایجاد تغییرات استفاده کنید.

  1. آنچه را که دوست دارید؟

انتخاب کنید یک پیانو با چند ترانه.

طراحی کیتی مارتینز بهترین توصیه؟

و من همیشه به مشتریانم می‌دهم.

این است که آنچه را که دوست ؟

دارید انتخاب کنید – هر چیزی. “