بازسازی ساختمان در اصفهان
01
دی

بازسازی ساختمان در اصفهان و #9 راه برای استخدام نیروی ماهر زمینه دکوراسیون!

بازسازی ساختمان در اصفهان در کشورهای پایین و شمال آلمان در طول رنسانس قرن شانزدهم. زیور آلات برای شکل دادن به یک سبک کاملاً فردی اقتباس شد. که می‌توان آن را در کتاب‌های الگوی هنرمندان دکوراسیون داخلی در اصفهان  Hans Vredeman de Vries و Wendel Dietterlin مشاهده کرد. تسمه (بندهای در هم تنیده) و تزیینات وجهی برجسته، همراه با کاریاتیدهای نقابدار عضلانی و گروتسک و ویژگی های معمارانه تحریف شده که در طرح های غیر انضباطی چیده شده بودند.

فهرست مطالب

روکش های سقف ها باید چگونه و به چه صورتی باشند؟

بازسازی در اصفهان خانه ها و کاخ ها در قدیم چگونه بوده ؟

بیشترین زمانی که صرف دکوراسیون در اصفهان می شود چقدر است؟

بهترین تجهیزاتی که می توانید برای طراحی یا دکور فضا استفاده کرد؟

یفیت و فرم معماری های گذشته به چه صورت می باشند؟

فهرست تصاویر

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

دکوراسیون خانه های لوکس  2

برترین دکوراسیون منزل  3

عنوان بازسازی ساختمان در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

روکش های سقف ها باید چگونه و به چه صورتی باشند؟

به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند. تکه‌های دودکش، با روکش‌هایی که به سقف کشیده می‌شد. با ستون‌های مرمری و الگوهای تسمه‌کاری استادانه تزیین شده بودند. در حالی که زیورآلات مشابه درها را کنار زده و سقف‌ها را غنی می‌کردند. ملیله‌های بزرگی که هلند از دیرباز به آن‌ها در بازسازی ساختمان در اصفهان  شهرت داشت. هنوز مورد استفاده قرار می‌گرفت و فرش‌های شرقی به‌عنوان رومیزی پهن می‌شدند. و روی زمین‌ها استفاده نمی‌شدند. بسیاری از خانه‌های شهری و ساختمان‌های مدنی به راحتی تعبیه شده‌اند. اما بدون اسراف‌های دیدنی، و تصوری از رفاه متوسط را به وجود می‌آورند.  دکوراسیون داخلی در اصفهان  1 را نشان می دهد.

کشف دنیای جدید، همراه با ثروتی که اسپانیا متعاقباً از مکزیک و پرو به دست آورد، دوره ای از برتری اسپانیا را در قرن شانزدهم ایجاد کرد که باعث تشویق ساخت و ساز شد و همزمان با گسترش ایده های رنسانس در سراسر اروپا بود. تأثیر صنعتگران تزئینی از ایتالیا، همراه با فراوانی فلزات گرانبها، توسعه دکوراسیون Plateresque (“نقره ساز”) را تشویق کرد. این نوع تزئینات دوره رنسانس برای اولین بار در فضای داخلی کلیسا به شکل مقبره، رتابلو (ساختار تزئینی پشت محراب) و صفحات آهن‌کاری دیده شد. نقوش ایتالیایی به شیوه‌ای کاملاً غیرایتالیایی استفاده می‌شد و سطوح را مانند سبک گوتیک متأخر یا مدژار می‌پوشاند.

مطالب پیشنهادی  5 نقش بازسازی زیرزمین در ارتقای امنیت و ارزش‌افزوده ساختمان مسکونی چیست؟

بازسازی ساختمان در اصفهان خانه ها و کاخ ها در قدیم چگونه بوده ؟

خانه‌های کوچک‌تر و همچنین کاخ‌ها در اطراف یک پاسیو ساخته می‌شدند که معمولاً ستون‌بندی‌شده و با فریزها، ستون‌ها و سرستون‌های براکت‌های مدل‌شده یا کنده‌کاری شده‌اند. توری های پنجره یا رجیا اغلب بخش مهمی از طرح تزئینی را تشکیل می دهند، آهن کاری به طور سنتی درجه بالایی از برتری دارد. عشق به تزیینات با نقش و نگار نزدیک، پوشاندن تمام سطوحی که به راحتی می‌توان حکاکی یا مدل‌سازی کرد، از ویژگی‌های مهم آثار رنسانس اولیه در اسپانیا و سبک مانولین معاصر در پرتغال است. کار به این سبک در مستعمرات آمریکا رونق گرفت. در بلژیک، موزه پلانتین مورتوس، آنتورپ (1550)، به طرز غیرمعمولی تزئین شده است که تأثیر حکومت اسپانیایی را در استفاده از چرم برجسته به عنوان پوشش دیوار نشان می دهد.

دکوراسیون داخلی در اصفهان
دکوراسیون داخلی در اصفهان

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

پنجره های بزرگ، با چراغ های سربی مستطیلی، دوباره نمونه ای از آب و هوای شمالی است. سقف‌ها تیرآهن یا گچ‌کاری شده‌اند و کف‌ها اغلب از کاشی در طبقه همکف و چوب در طبقات بالا هستند. سبک فرانسوی در قرن 18 به یک سنتز بسیار ماهرانه از مواد تبدیل شد که در آن برنز و چینی نقش مهمی داشتند. مبلمان به طرز استادانه ای در برنز با رویه مرمر نصب شده بود و اغلب با پلاک های چینی تزئین می شد. ساعت ها از گلدان های چینی ساخته می شدند. جاردینیرها و گلدان ها پر شدند. بازسازی ساختمان در اصفهان   گل های چینی با ساقه ها و برگ های برنزی. روکش با چوب‌های کمیاب به اوج خود رسید و خیاطی‌های تزئینی، که اغلب به شکلی استادانه به تصویر کشیده می‌شد، انجام می‌شد.دکوراسیون خانه های لوکس  2 را نشان می دهد.

بیشترین زمانی که صرف دکوراسیون داخلی در اصفهان می شود چقدر است؟

در این زمان بیشتر به دنبال خیاطی برنجی و لاک پشتی بود که با بول شروع شد، اگرچه احیای مد امپراتوری روم بود. ملیله ها دیوارها را زمانی پوشانده بودند که این دیوارها با صفحات چوبی کنده کاری شده معروف به boiserie تزئین نشده بودند. شکل دیگری از تزیین دیوار، که در ساخت مبلمان نیز به کار می رفت، ورنیس مارتین (لاک مارتین)، تقلیدی از لاک شرقی بود که پس از سال 1730 بسیار محبوب شد. سالن بزرگ در قرن هفدهم جای خود را به سالن های کوچکتر و بیشتر داد. اتاق های صمیمی و بیشتر آنها و مبلمان و دکوراسیون آن دوره نیز در مقیاس کوچکتر است.

مطالب پیشنهادی  بازسازی لابی + 5 نکته مهم + 5 توصیه ضروری!!

رنسانس احیای سبک های کلاسیک قدیمی بود و جای تعجب نیست که برای اولین بار در ایتالیا خود را به میزان قابل توجهی نشان داد. سبک گوتیک پیشرفت نسبتا کمی در ایتالیا داشته است، جایی که به جز در برخی از شهرهای شمالی‌تر مانند میلان و ونیز، به عنوان وحشیانه بازسازی ساختمان در اصفهان  تلقی می‌شد. این سبک کم و بیش با دوره ای از تجارت اولیه مصادف شده بود. با رنسانس، سازمان تجاری پیچیده روم باستان توسط شهرهای توسکانی، به ویژه فلورانس، احیا شد. فئودالیسم ناپدید شد و تجار و سرمایه داران بورژوا شهر به قدرت و نفوذ رسیدند.

دکوراسیون خانه های لوکس
دکوراسیون خانه های لوکس

دکوراسیون خانه های لوکس  2

بهترین تجهیزاتی که می توانید برای طراحی یا دکور فضا استفاده کرد؟

پول شروع به گردش کرد، بانک‌ها تأسیس شد، چک‌ها و اسکناس‌ها در مسافت‌های طولانی مورد احترام قرار گرفتند، کارخانه‌ها افتتاح شدند، و مردان آنقدر ثروتمند شدند که بتوانند آثار هنری را برای اثاثیه داخلی از کسانی که صاحب کارگاه‌های خودشان بودند، دستیاران استخدام می‌کردند، بخرند و سفارش دهند. دیگر متکی دکوراسیون داخلی در اصفهان  به یک سیستم حمایتی نیست. با ظهور شهر و اختراع باروت، خانه روستایی مستحکم منسوخ شد. زنبق، گل رز، میخک، لاله، انار، کاج و خرما همیشه با ساقه های درهم تنیده و در حاشیه های ساده یا طرح دار به تصویر کشیده شده اند. آبی از همه سایه ها، از فیروزه ای تا یک اولترامارین عمیق، مشخصه است. برترین دکوراسیون منزل  3 را نشان می دهد.

در مساجد ترکیه دیوارها را با سنگ مرمر روکش می‌کردند و کاشی‌کاری سرامیک را فقط در قسمت‌های کوچک معرفی می‌کردند. رنگ‌ها نیز در مساجد بزرگ، جایی که حس فضا به جای تزیین بی‌نظیر برجسته است، کمتر پرشور هستند. ساختمان‌های خانگی عمدتاً از چوب ساخته شده بودند و به داخل حیاط‌ها و باغ‌های منزوی نگاه می‌کردند، چکاد آرک  با پنجره‌های مشبکی که در طبقه‌ی بالایی از خیابان بیرون می‌آمدند. مانند بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر مانند بازسازی ساختمان در اصفهان ، ثروتمندان خانه‌های خود را با آویزهای مخملی و ابریشمی، کاناپه‌ها و کوسن‌های بی‌شمار تجهیز کردند.

مطالب پیشنهادی  4 راه محاسبه% اسان برای درآمد بازسازی خانه که باید بدانید!

یفیت و فرم معماری های گذشته به چه صورت می باشند؟

کیفیت و فرم معماری تابع دکوراسیون سطحی پیچیده و رنگارنگ بود. شاید بهترین نتایج در ایران به دست آمد، جایی که سطح بالایی از توانایی فنی در ترکیب با حساسیت غنایی بسیار وجود داشت. ویژگی‌های تزئینی اصلی در آنجا کاشی‌های سرامیکی و موزاییک‌های کاشی بود که کف‌ها، دیوارها، سقف‌ها و گنبدها را هم در داخل و هم از بیرون می‌پوشاند. دکوراسیون داخلی در اصفهان ، مشد و تبریز با قدمت قرن سیزدهم تا اوایل هفدهم، استفاده کاملاً رضایت بخشی از رنگ را در معماری نشان می‌دهند. کاشی‌های براق با ترکیبی از طرح‌های گل‌دار و هندسی مربوط به قرن‌های 10 و 11 میلادی هستند و گل‌های طبیعی اغلب جلوه‌ای باغ‌مانند به دکوراسیون کاشی می‌دهند.

برترین دکوراسیون منزل
برترین دکوراسیون منزل

برترین دکوراسیون منزل  3

سبک گوتیک برای اولین بار در اواخر قرن دوازدهم در بازسازی ساختمان در اصفهان ظاهر شد. این در اصل از منابع خاورمیانه در chakad-arc گرفته شده و توسط سازندگان اسلامی ساخته شده است. این به طور گسترده در اروپای غربی مورد استفاده قرار گرفت، جایی که به دلایل نامشخص، در قرن هفدهم نام گوتیک را به خود اختصاص داد. با استفاده گسترده از طاق نوک تیز، فضای داخلی جادار، و دیوارهای سوراخ شده با پنجره های متعدد، اغلب از شیشه های رنگی دکوراسیون داخلی در اصفهان  مشخص می شود. این سبک قوانین ثابتی نداشت که بر تناسب حاکم باشد، و دکوراسیون، به طور کلی، بیان آزادانه صنعتگران در محدوده مد فعلی و هدف ساختمان بود.

نمونه ایی از اب و هوای شمالی به چه صورت است؟

پنجره های بزرگ، با چراغ های سربی مستطیلی، دوباره نمونه ای از آب و هوای شمالی است.

وضعیت دیوار های مساجد ترکیه چگونه می باشند؟

در مساجد ترکیه دیوارها را با سنگ مرمر روکش می‌کردند.

ثروتمندان کشور های اسلامی خانه های خود را چگونه دکور می کنند؟

ثروتمندان خانه‌های خود را با آویزهای مخملی و ابریشمی، کاناپه‌ها و کوسن‌های بی‌شمار تجهیز کردند.