پوشش دکوراتیو - متریال میکروسمنت
08
خرداد

متریال میکروسمنت معجزه دکوراسیون داخلی + 4 نوع از آن

متریال میکروسمنت، معجزه دکوراسیون داخلی در اصفهان، اگر دنبال تحول اساسی و چشمگیر در خانه یا محل کارتان هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. میکروسمنت می تواند همه تصوراتتان از طراحی داخلی متحول کند. دیگر از کاشی های تکراری و خسته کننده یا کاغذ دیواری های دمده خبری نیست. با میکروسمنت، دنیای جدید از زیبایی و خلاقیت و نوآوری را تجربه می کنید. ما دراین مقاله از متریال میکروسمنت ، همه چیز را درباره متریال میکروسمنت به شما میگوییم. ازمعرفی تا نصب میکروسمنت توسط خودتان  تا دکوراسیون داخلی در اصفهان . پس ادامه مطلب را ازدست ندهید تا بتوانید با خیال راحت، بهترین تصمیم را برای طراحی داخلی تان بگیرید.

فهرست تصاویر

میکروسمنت 1 حمام ساخته شده با رزین

میکروسمنت 2 پلکان ساخته شده با رزین

میکروسمنت 3 دکور با ترکیب پلیمر

میکروسمنت چیست؟

شاید شما هم دفعه اولتان باشد که اسم متریال میکروسمنت را می شنوید. میکروسمنت، یک پوشش سیمانی دکوراتیو و فوق العاده جالبه که از ترکیب سیمان، رزین های پایه آب، افزودنی های پلیمری و رنگدانه های معدنی ساخته می شود. این متریال میکروسمنت جذاب، مثل آفتاب پرست میباشد که می تواند به هر شکلی ظاهر شود. برای همین از کف ساختمان تا دیوار، سقف و پله، هر جایی که بخواهید می تونید از متریال میکروسمنت استفاده کنید و یک ظاهر مدرن و خاص به ان ببخشید. ما در شرکت چکاد متخصصای زیادی برای بازسازی ساختمان در اصفهان داریم. انها با استفاده ازمیکروسمنت و متریال میکروسمنت ، فضاهای مسکونی و تجاری را به شاهکارهای هنری تبدیل می کنند.

کاربرد و مزایای میکروسمنت

شاید برایتان جالب باشد که بدانید جالب ترین کاربرد متریال میکروسمنت چیست. با متریال میکروسمنت دیگر خبری از کثیفی و آلودگی نیست. تمیز کردن سطوح هم مثل آب خوردن میشود. این میکروسمنت ها از مقاومت بالایی برخوردارند بقدری که در شلوغ ترین مکان ها و حتی در مقابل قوی ترین شوینده ها هم بهترین اند. به همین علت بیشترین کاربرد آن برای آشپزخونه و حمام است. یکی از مزایای میکروسمنت این است که به شدت انعطاف پذیربوده و می تواند به راحتی روی سطوح منحنی و ناهموار اجرا شود. این ویژگی باعث می شود که برای طراحی های خاص و خلاقانه، خیلی مناسب باشد.

مطالب پیشنهادی  دکوراسیون داخلی در اصفهان و 4 $مورد از فواید انجام اینکار چیست؟
حمام ساخته شده با رزین - متریال میکروسمنت
حمام ساخته شده با رزین – متریال میکروسمنت – چکاد

میکروسمنت 1 حمام ساخته شده با رزین

متریال میکروسمنت یک سطح صاف و بدون درز ایجاد می کند که در برابر آب و لک مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. این ویژگی باعث می شود که برای استفاده در فضاهایی مثل آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی خیلی مناسب باشد. یکی از کاربرد های خفن میکروسمنت سازگاری با محیط زیست است و هیچ گونه مواد مضر و آلاینده ای هم ندارد. این ویژگی ها باعث می شود که برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی، یه گزینه سالم و بی خطر باشد.

از کجا میکروسمنت با کیفیت بالا تهیه کنیم + مشخصات فنی متریال میکروسمنت در جدول

کیفیت بالای میکروسمنت، دغدغه هر گروه ساختمانی می باشد. اما هرچه کیفیت بهتر باشد هزینه و تعرفه میکروسمنت نیز افزایش پیدا می کند. اما نگران نباشید، اگه می خواید از کیفیت و اصالت میکروسمنت مورد استفاده در پروژه هایتان مطمئن باشید. همچنین بهترین خدمات با کمترین تعرفه بازار را دریافت کنید. می توانید روی ما حساب کنید. شرکت chakad-arc، با استفاده از میکروسمنت های باکیفیت و استاندارد به شما این اطمینان را می دهد که پروژه هایتان با بهترین کیفیت اجرا شوند.

مشخصه فنی مقدار
ضخامت 2 تا 3 میلی متر
مقاومت فشاری 40 تا 50 مگاپاسکال
مقاومت خمشی 7 تا 10 مگاپاسکال
مقاومت سایشی 0.8 تا 1.2 میلی متر
مقاومت شیمیایی مقاوم در برابر اسیدها، بازها، روغن ها و مواد شوینده
مقاومت در برابر آتش غیر قابل اشتعال
نفوذپذیری در برابر آب کمتر از 0.1 درصد
چسبندگی به سطح بسیار بالا
وزن مخصوص 1.8 تا 2 کیلوگرم بر متر مربع
زمان خشک شدن 24 تا 48 ساعت

انواع میکروسمنت

آیا می دانستید که متریال میکروسمنت ها در انواع مختلفی وجود دارند؟ متریال میکروسمنت پودری، انتخابی ایده‌آل برای ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد با رنگ دلخواه. این محصول به صورت پودر خشک عرضه می‌شود و با ترکیب با آب، به خمیری آماده برای اجرا تبدیل می‌شود. تنوع رنگ‌ها و امکان ترکیب آنها، دست شما را برای خلق طرح‌های خلاقانه باز می‌گذارد. اگر زمان برایتان مهم است، متریال میکروسمنت خمیری انتخابی سریع و آسان است. این محصول نیازی به ترکیب با آب ندارد. فقط کافی است درب بسته را باز کنید و شروع به اجرا کنید. همچنین، میکروسمنت‌ها در دانه‌بندی‌های مختلف از خیلی نرم تا خیلی درشت تولید می‌شوند. انتخاب دانه‌بندی نرم برای سطوح صاف و یکدست و دانه‌بندی درشت برای بافت زبر و روستیک مناسب است.

مطالب پیشنهادی  اصول طراحی و استفاده از کناف چیست؟
پلکان ساخته شده با رزین - متریال میکروسمنت
پلکان ساخته شده با رزین – متریال میکروسمنت – چکاد

میکروسمنت 2 پلکان ساخته شده با رزین

کدام مدل میکروسمنت را بخرم؟

شاید برای شما هم سوال شده با توجه به اینکه انواعی مختلفی از میکروسمنت وجود دارد کدام به کار من می آید. انتخاب میکروسمنت مناسب، مثل انتخاب یه لباس خوشگل و اندازه است. اول باید بدانید کجا می‌خواهید ازآن استفاده کنید. دیوار حمام یا نمای بیرونی ساختمان، هر کدام نیازهای خاص خودشان را دارند. متریال میکروسمنت انقدر تنوع دارد که می‌توانید هر چی دوست دارید را پیدا کنید. جنس میکروسمنت هم اهمیت دارد. پایه سیمانی برای کف و دیوار عالیست. کیفیت هم حرف اول را می‌زند. پس باید از بهترین جنس و کیفیت استفاده کنید. ما در شرکت چکاد، فقط از میکروسمنت‌های باکیفیت و استاندارد استفاده می‌کنیم و به نتیجه نهایی کار و طول عمر محصولات اهمیت می‌دهیم.

نصب میکروسمنت توسط خودتان

نصب میکروسمنت پروژه جالبی است که خودتان می‌توانید انجامش دهید. اول سطح مورد نظرتان ر حسابی تمیز کنین. اگر سطح ترک یا ناهمواری دارد، قبل از شروع کار آن‌ها را تعمیر کنید. سپس دو لایه میکروبیس پرایمر مخصوص میکروسمنت را روی سطح اجرا کنید. بعد از خشک شدن یک لایه مش فایبرگلاس روی آن قرار دهید دوباره با یک لایه دیگر از میکروبیس آنرا بپوشانید. این کار مقاومت سطح را در برابر ترک‌خوردگی افزایش می‌دهد. میکروسمنت آماده شده را با یک لایه استیل روی سطح بکشید. ضخامت هر لایه میکروسمنت نباید بیشتر از 1 تا 2 میلی‌متر باشد. بعد از اینکه هر لایه را اجرا کردید، باید ۲۴ ساعت صبر کنین تا خشک شود، لایه بعدی را اجرا کنید.

درنصب میکروسمنت توجه کنید

اجرای متریال میکروسمنت، یک کار تخصصی و حساس است که نیاز به تجربه و مهات زیادی دارد. اگر می‌خواهید نتیجه کارتان بی‌نقص و ماندگار باشد، بهتراست این کار را به دست متخصصین بسپارید. تیم حرفه‌ای ما در شرکت chakad-arc، با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه نصب متریال میکروسمنت، آماده‌ است تا خدمات خود را به شما ارائه دهد. ما با استفاده از بهترین متریال‌ها و ابزارهای روز دنیا، متریال میکروسمنت را با دقت و ظرافت روی سطوح مختلف اجرا می‌کنیم. همچنین به شما این اطمینان را می‌هیم که نتیجه کار، فراتر از انتظارات شما خواهد بود. پس اگه دنبال یک نتیجه حرفه‌ای و بی‌نقص هستید، روی ما حساب کنید.

مطالب پیشنهادی  قیمت طراحی دکوراسیون مغازه و 4 عامل مهم آن!

هزینه میکروسمنت

هزینه متریال میکروسمنت هم یک فاکتور مهم است. هزینه ها بسته به جنس، رنگ، طرح و کیفیت میکروسمنت متفاوت است. قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید و بهترین گزینه را با توجه به بودجه تان انتخاب کنید. چطوری بهترین تعرفه را در بازار پیدا کنیم. بهترین راه برای پیدا کردن بهترین هزینه، این است که از چند شرکت مختلف استعلام تعرفه بگیرید. همچنین با هم مقایسه کنید. حواستان باشد که فقط قیمت را ملاک قرار ندهید و به کیفیت متریال میکروسمنت و تجربه استادکارهم توجه کنید. ما در chakad-arc  پروژه هایی انجام دادیم که بسیار قابل توجه است. همچنین تیم مجرب ما آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد.

دکور با ترکیب پلیمر - متریال میکروسمنت
دکور با ترکیب پلیمر – متریال میکروسمنت – چکاد

میکروسمنت 3 دکور با ترکیب پلیمر

جمع بندی

خب، دوستان، با متریال میکروسمنت آشنا شدید ودیدید که چه دنیای جذابی دارد.از انواع پودری و خمیری گرفته تا دانه بندی های مختلف، هر کدام به شکلی حال و هوای خاص به فضاهای شما می بخشند از کف و دیوارهای خانه گرفته تا استخر و پله ها، همه جا می تونید ازمتریال میکروسمنت استفاده کنید. همچنین نصب میکروسمنت خیلی راحت است. کافیست سطح مورد نظر را آماده کنید، میکروبیس و مش فایبرگلاس بزنید، سپس با ظرافت آنرا اجرا کنید. در آخر هم یک لایه سیلربزنید تا متریال میکروسمنت بدرخشد و سال های سال ماندگار باشد. اگرهنوز سوالی دارید یا نیاز به مشاوره و خدمات خاصی دارید، می توانید با ما در شرکت معماری چکاد تماس بگیرید.

موضوع مقاله تاثیر تکسچر میکروسمنت در دکوراسیون داخلی
اسم نویسنده الهه ترکی
تاریخ انتشار 1403/03/08
میکروسمنت پوشش سیمانی دکوراتیو که از ترکیب سیمان، رزین های پایه آب، افزودنی های پلیمری و رنگدانه های معدنی ساخته می شود

سوالات متداول

آیا متریال میکروسمنت برای فضا های مرطوب مناسب است؟ بله، متریال میکروسمنت به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، گزینه ای ایده آل برای فضاهای مرطوب مانند حمام، آشپزخانه، و استخر است.

آیا میتوان متریال میکروسمنت را بر روی سطوح قدیمی اجرا کرد؟ بله، متریال میکروسمنت را می توان بر روی سطوح مختلفی مانند گچ، سیمان، کاشی، و سرامیک اجرا کرد.

هزینه اجرای میکروسمنت چقدر است؟ هزینه اجرای میکروسمنت به عوامل مختلفی مانند متراژ پروژه، نوع تکسچر، و کیفیت متریال بستگی دارد.