دکوراسیون داخلی در اصفهان
01
دی

دکوراسیون داخلی در اصفهان و 7$ اصول اولیه برای طراحی و دکور!

دکوراسیون داخلی در اصفهان در قرن نهم، سبک رومانسک در شمال اروپا به خوبی تثبیت شد. از طاق نیم دایره و طاق نما بسیار بیشتر از سبک رومی امپراتوری استفاده می کرد. بسیاری از مجسمه‌هایی که ساختمان‌ها را تزئین یا بازسازی ساختمان در اصفهان می‌کنند. تحت تأثیر خاورمیانه قرار گرفته‌اند. دربار شارلمانی در قرن نهم با خلیفه هارون الرشید در بغداد ارتباط داشت و اعراب راه دریایی بین خلیج فارس و چین باز کرده بودند. منسوجات شرقی که از طریق ونیز و جنوا وارد می‌شد. در فضاهای داخلی مجلل‌تر اروپایی یافت می‌شد. و در قرن سیزدهم اولین قطعه چینی چینی که توسط مارکوپولو بازگردانده شد. به غرب راه یافت و هنوز در قرن 13 نگهداری می‌شود. خزانه سنت مارک، ونیز.

فهرست مطالب

بهترین نوع پرده ها برای استفاده در دکوراسیون های جدید چگونه هستند؟

دکوراسیون در اصفهان و روش های استفاده از ان در اشپزخانه ها!

تزئینات داخلی برای حمام و مناطق دیگر چگونه می باشد؟

مزاکر اساسی برای بازسازی در اصفهان چگونه می باشند؟

نقوش کلاسیک چگونه در طراحی دکوراسیون منزل موثر هستند؟

نتیجه های نهایی در مورد نحوه استفاده تزئینات داخلی منازل چیست؟

فهرست تصاویر

بازسازی ساختمان در اصفهان  1

بازسازی محیط اداری  2

بازسازی محیط رسوبی   3

عنوان دکوراسیون داخلی در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین نوع پرده ها برای استفاده در دکوراسیون های جدید چگونه هستند؟

پرده‌هایی با بافت ظریف‌تر جایگزین کرکره‌های چوبی پنجره‌ها یا آویزهای سنگین خانگی شدند. ملیله‌ها خالی بودن دیوارها را تسکین می‌داد. و گرمای بیشتری به اتاق‌ها می‌بخشید، و سایر منسوجات و ملیله‌ها را روی صندلی‌ها و میزها می‌کشیدند. و از کوسن‌های بافته‌شده یا گلدوزی شده با رنگ‌های روشن استفاده می‌کردند. سقف‌های چوبی در دکوراسیون داخلی در اصفهان  ظریف اتاق‌های بزرگ، به‌ویژه در فرانسه، گاهی اوقات خزانه‌دار و اغلب با رنگ‌های روشن نقاشی می‌شدند. ناپدید شدن بسیاری از این رنگ با گذشت زمان، ریاضت کاذبی را به فضای داخلی بازمانده از قرون وسطی می بخشد. بازسازی ساختمان در اصفهان  1 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  شرکت طراحی دکوراسیون داخلی و 5 چالش مهم آن!

تعداد بیشتری از اتاق ها توسط چکاد آرک  که نیازهای ویژه را برآورده می کردند و حفظ حریم خصوصی را افزایش می دادند، مورد استفاده قرار گرفتند، اگرچه خانه هنوز به طور کلی برنامه ریزی نشده بود. آشپزخانه، کره و انباری در انتهای پایین سالن، فراتر از یک صفحه چوبی یا سنگی حکاکی شده قرار داشتند، که در خانه‌های بزرگ‌تر، گالری خنیا را پشتیبانی می‌کرد. در سمت مقابل، یک اتاقک یا اتاق بیرون نشینی وجود داشت که شاید بالای آن یک خورشیدی (اتاق بالا) قرار داشت که به عنوان اتاق خواب یا آپارتمان مخصوص خانم ها استفاده می شد. در اینجا خیاطی و خیاطی ادامه یافت و اتاق تبدیل به یک اتاق کار و انبار ترکیبی شد که با میزها و صندلی های سنگین و ساده مبله شده بود.

دکوراسیون داخلی در اصفهان و روش های استفاده از ان در اشپزخانه ها!

در آشپزخانه، تف های چرخان و قلاب های قابل تنظیم برای تعلیق قابلمه های پخت و پز در یک شومینه دیواری بزرگ کلاه دار یا فرو رفته نصب شده بودند. ظروف ساده اما دلپذیری از چوب، مس و آهن را روی قلاب‌هایی روی دیوارها قرار می‌دادند و میزهای بسیار محکمی روی زمین سنگی یا کاشی‌کاری‌شده، که با خاک اره یا خاک اره‌ای پراکنده شده بود، قرار داشت. در سالن راش ها با گیاهان معطر مخلوط شده بودند و به جذب مقداری کثیفی، بو و چربی کمک می کردند. در قرن پانزدهم، تشک های بافته شده راش رایج بود. معرفی سفره های کتانی منجر به بهبود رفتار و نظافت در وعده های غذایی شد.

بازسازی ساختمان در اصفهان
بازسازی ساختمان در اصفهان

بازسازی ساختمان در اصفهان  1

گاهی اوقات یک اتاق مهمان  در chakad-arc فراهم می شد. در قرن سیزدهم و چهاردهم، کمد لباس اتاقی بود با پرس برای نگهداری پرده ها، آویزها، رختخواب و ملحفه های رومیزی و همچنین لباس و مواد مورد نیاز اعضای خانه. زیور آلات و تجملات مختلف که در زمان جنگ‌های صلیبی رایج‌تر شده بود، در قرن‌های بعدی با افزایش تجارت با خاور نزدیک، رواج یافت. بشقاب های خانگی از طلا یا نقره، اغلب به عنوان تزئین و تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان بر روی کمدها یا کمدها به نمایش گذاشته می شد و برای جلوگیری از دزدی، طناب زدن این اموال ناشناخته نبود.

مطالب پیشنهادی  5روش های استفاده از رنگ شناسی در دکوراسیون: افزایش زیبایی و آرامش

تزئینات داخلی برای حمام و مناطق دیگر چگونه می باشد؟

ترتیبات داخلی  در دکوراسیون داخلی در اصفهان برای شستشو و حمام کردن یک امر تجملی در نظر گرفته می شد. گاهی اوقات یک کاسه فلزی با یک طرف صاف به دیوار اتاق نشیمن با یک میله تاب دار یا یک آب انبار کوچک که روی آن یک شیر آب و حوله ای روی میله ای لولایی قرار داشت، نصب می کردند. آینه‌های محدب کوچکی در اوایل قرن پانزدهم روی دیوارها آویزان شده بود، مانند آینه‌ای که در پس‌زمینه کتاب «ازدواج جیووانی آرنولفینی و جیوانا سنامی» یان ون آیک وجود داشت. دانش در مورد بازسازی ساختمان در اصفهان گوتیک از دست‌نوشته‌های تذهیب‌شده و نقاشی‌های تابلویی از معدود اشیاء هنری بازمانده گرفته شده است. استفاده زیادی از منسوجات برای پوشش دیوارها، به ویژه ملیله ها انجام شد.  بازسازی محیط اداری  2 را نشان می دهد.

مزاکر اساسی برای بازسازی ساختمان در اصفهان چگونه می باشند؟

مراکز اصلی تولید ملیله مانند چکاد آرک در قرون وسطی پاریس و آراس بودند (به مقاله ملیله مراجعه کنید). دادگاه‌های اروپایی در آن زمان بسیار متحرک بودند و از مکانی به مکان دیگر جابجا می‌شدند: ملیله‌ها به‌طور قابل توجهی همه‌کاره بودند، زیرا می‌توانستند آن‌ها را برداشته و در جای دیگری آویزان کنند. آنها را در اتاق های پارتیشن به کار می بردند، و گاهی اوقات در زیر یک سقف بلند آویزان می شدند تا به عنوان سقف عمل کنند. قالی‌ها و قالی‌ها توسط صلیبی‌ها از شرق بازگردانده شده بود و در ابتدا دکوراسیون داخلی در اصفهان به‌عنوان پوشش دیوان یا در مورد انواع ظریف‌تر، به عنوان رومیزی و رومیزی استفاده می‌شد. فرش کف نسبتاً دیر معرفی شد. بافندگان ساراسنی در سیسیل و در سرزمین اصلی ایتالیا ساکن شده بودند و انواع پارچه های غنی مانند ابریشم و مخمل تولید می کردند.

مبلمان به اندازه قرن های بعد وجود نداشت، صندلی ها به خصوص نسبتاً کمیاب بودند. میزها دراز و مستطیل شکل بودند که روی پایه‌ها چیده شده بودند و نیمکت‌هایی برای نشستن داشتند. سر میز، برای شخص اصلی خانواده، یک صندلی با پشتی صاف قرار داشت. به طور کلی، صندلی ها موضوع آداب خاصی بودند و برای مهم ترین افراد محفوظ بود و اغلب با سایبان پوشانده می شدند. نگهدارنده ها باید بایستند. گاهی اوقات بازسازی ساختمان در اصفهان   به اعضای کمتر مهم خانواده مدفوع داده می شد. صندلی‌های تاشو، مانند صندلی رومی قدیمی، در قرن چهاردهم ظاهر شدند. اگرچه چند صندلی دارای صندلی و بازوهای پر از راش بودند، پوشاندن آنها با منسوجات و قرار دادن بالشتک روی صندلی ها رایج تر بود. بوفه‌ها که اغلب به طرز فوق‌العاده‌ای حکاکی شده بودند، به عنوان پایه نقره و برای سرو غذا استفاده می‌شد.

مطالب پیشنهادی  7 مورد ^ از راه های طراح دکوراسیون داخلی دراصفهان چه می باشد؟

بازسازی محیط اداری 
بازسازی محیط اداری

بازسازی محیط اداری  2

نقوش کلاسیک چگونه در طراحی دکوراسیون منزل موثر هستند؟

تزیینات گوتیک در دکوراسیون داخلی در اصفهان گاهی از نقوشی شبیه به نقوش داخلی کلاسیک مانند برگ آکانتوس و گل رز استفاده می کند، اما نحوه برخورد با آن بسیار متفاوت است. صنعتگر گوتیک دوست داشت برخی از ویژگی‌های مدل خود را انتزاعی کند و بر آن‌ها به شیوه‌ای تلطیف‌شده تأکید کند، مانند عقاب هرالدیک، به‌ویژه که در پشت ظروف اسپانیای مور و در نشان‌هایی مانند امپراتور روم مقدس استفاده می‌شود. . این دیگر هیچ شباهتی به عقاب رومی که به طور طبیعی به تصویر بازسازی ساختمان در اصفهان  کشیده شده است ندارد، اما با دمی هندسی طراحی شده است. به همین ترتیب، دهان، زبان، یال، دم و چنگال‌های شیر باز به همین صورت است. بازسازی محیط رسوبی   3 را نشان می دهد.

نتیجه های نهایی در مورد نحوه استفاده تزئینات داخلی منازل چیست؟

کار قطب نما یکی از ویژگی های بارز تزئینات چکاد آرک است. به عنوان مثال، صلیب هرگز یک صلیب ساده نیست، بلکه با نقوش هندسی تزئین شده است. ممکن است نمایانگر ظهور دوباره برخی از نقوش قدیمی سلتی در دکوراسیون داخلی در اصفهان  باشد که اغلب بر اساس کار قطب نما بودند. بسیاری از زیور آلات گوتیک گلدار و شاخ و برگ هستند، در برخی موارد آزادانه و به طور طبیعی درمان می شوند، اما در موارد دیگر سبک شده اند. مانند فضاهای داخلی، نقاشی‌ها با رنگ‌های روشن بودند. برخی از نقوش زینتی که در اشیاء در نظر گرفته شده برای اثاثیه داخلی یافت می شود، معماری هستند، مانند کروکت (برآمدگی به شکل شاخ و برگ)، پوشش پشتی صندلی، و درهای بوفه.

بازسازی محیط رسوبی
بازسازی محیط رسوبی

بازسازی محیط رسوبی   3

جایگزین برای کرکره های چوبی چگونه می باشد؟

پرده‌هایی با بافت ظریف‌تر جایگزین می شوند.

برای جلوگیری از ساده بودن مبلمان می توان چکاری انجام داد؟

می توان از کوسن های تزئینی بر روی ان استفاده کرد.

نحوه دکور اتاق ها باید چگونه باشند؟

بهتر است برای هر اتاق جداگانه دکوری در نظر گرفت.