دکوراسیون داخلی در اصفهان
17
آذر

دکوراسیون داخلی در اصفهان و %6 روش انتخاب رنگ طراحی منزل چیست؟

دکوراسیون داخلی در اصفهان اگر درب ورودی شما به یک راهرو طولانی باز می شود. ممکن است فکر نکنید که گزینه های زیادی برای دکوراسیون ورودی دارید. – اما می توانید از چیدمان به نفع خود استفاده کنید. کوربان دی لا وگا، مدیر ارشد بازاریابی  بازسازی ساختمان در اصفهان  در DecorMatters می‌گوید: «قالیچه دونده راهی عالی برای باز کردن راهروی ورودی شما و ایجاد توهم فضای بیشتر است. “طول یک فرش دونده می تواند راهرو شما را بی پایان و طولانی تر از شکل واقعی خود نشان دهد.” افزودن آثار هنری و وسایل روشنایی بازیگوش می تواند جذابیت بیشتری به فضا بیافزاید.

فهرست مطالب

بهترین فضاها برای افزایش ابعاد در صورت نیاز در دکور چیست؟

ایا می توان پس از دکوراسیون در اصفهان فضای اضافی ایجاد کرد؟

اهعمیت پله ها در روند طراحی نما ساختمان به چه صورت است؟

ایا می توان به کمک عناصر داخل خانه ایده های جدید بازیابی کرد؟

نتییجه گیری نهایی در مورد بازسازی در اصفهان و روند ان؟

فهرست تصاویر

بازسازی ساختمان در اصفهان  1

بازسازی در اصفهان  2

اصول بازسازی ساختمان اصفهان  3

عنوان دکوراسیون داخلی در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین فضاها برای افزایش ابعاد در صورت نیاز در دکور چیست؟

برای افزودن ابعاد بیشتر به ورودی خود، دو سایه متضاد را روی دیوارهای خود رنگ کنید. با یک ظاهر سیاه و سفید کلاسیک، مانند طراح جینا گوتیرز، بنیانگذار و مدیر جینا راشل دیزاین، در خانه سانفرانسیسکو که در تصویر دیده می شود، استفاده کنید. ا اگر سبک دکوراسیون داخلی در اصفهان شما بیشتر است، رنگ های زنده تر را انتخاب کنید. ورودی chakad-arc اولین تاثیری است که به خانه خود می دهید. و نورپردازی می تواند نقش مهمی در تنظیم صحنه داشته باشد. شوا ناپفلر، کارشناس دکور و یکی از بنیانگذاران Lights.com می گوید برای اینکه ورودی شما روشن و دلپذیر باشد، یک چراغ روشنایی با خروجی نور زیاد انتخاب کنید . بازسازی ساختمان در اصفهان  1 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  4 راه اساسی # جهت دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن چه می باشد؟

و مطمئن شوید که متناسب با فضای شما باشد. او می‌گوید: «برای سقف‌های پایین‌تر، همیشه از چراغ‌های فلاش یا نیمه فلاش استفاده کنید. “اگر سقف های بلندتری دارید، چیزی قابل تنظیم با میله یا زنجیر دیوار گالری با فاصله‌ی عالی را رها کنید و آثار هنری و عکس‌های ناهماهنگی را انتخاب کنید که حس آزادگی بیشتری به اتاق می‌دهد. جسیکا دیویس، بنیانگذار شرکت طراحی آتلیه دیویس، در خانه‌اش در آتلانتا، نقاشی‌های بچه‌هایش را – برخی از قاب‌ها، برخی با نوار چسب آویزان شده – در ورودی خود به نمایش می‌گذارد تا خلاقیت و بازیگوشی را القا کند. با افزودن یک گلدان بزرگ با شاخه های زیتون یا چوب سگ به دکور میز ورودی خود، عنصری از فضای باز را درست داخل ورودی خانه خود بیاورید.

ایا می توان پس از دکوراسیون داخلی در اصفهان فضای اضافی ایجاد کرد؟

آیا فضای اضافی برای کار در زیر پله ها دارید؟ همانطور که برایا هامل، مدیر عامل و مدیر خلاق یک شرکت طراحی داخلی به همین نام، در خانه مشتری در ویسکانسین انجام داد، آن را به یک گوشه مطالعه دنج تبدیل کنید. این دعوت عالی برای استقرار و استراحت به محض عبور از درب ورودی است. یک آینه تمام قد نه تنها به شما این امکان را می دهد که وقتی از در بیرون می روید نگاهی دیگر به لباس خود بیندازید، بلکه باعث می شود هنگام ورود به خانه، ورودی بزرگتر به نظر برسد. سارا پولیو از شرکت نازک کاری و طراحی، این آینه تمام قد را روی پلکان خانه حومه شهر خود در مینه سوتا قرار داد تا نور بیشتری را در اطراف فضا بتاباند.

بازسازی ساختمان در اصفهان
بازسازی ساختمان در اصفهان

بازسازی ساختمان در اصفهان  1

یک فضای ورودی عالی هم مد و هم عملکرد را با هم ترکیب می‌کند – همانطور که با چیدمان میز ورودی بازسازی ساختمان در اصفهان  توسط دیوین شفر، طراح داخلی اصلی در Decorilla نشان داده شده است. این کنسول به گونه‌ای طراحی شده است. که نه تنها مکانی برای انداختن کلیدها، نامه‌ها، ماسک‌های صورت و غیره فراهم می‌کند. بلکه مشخصات  دکوراسیون داخلی در اصفهان   پایین آن امکان دو چهارپایه را فراهم می‌کند. که به راحتی می‌توان آن‌ها را برای لحظه‌ای که کفش‌هایتان را شروع کردید بیرون کشید. شفر می گوید.

اهعمیت پله ها در روند طراحی نما ساختمان به چه صورت است؟

آیا پله ها همه رعد و برق ورودی شما را می دزدند؟ با تبدیل فضای دیواری که اغلب نادیده گرفته می شود. به گالری از عکس ها و آثار هنری مورد علاقه خود از آنها به عنوان یک فرصت طراحی استفاده کنید. برای اینکه طراحی مدرن و تمیز به نظر برسد، از قاب هایی به همان سبک و رنگ استفاده کنید، همانطور که ریگان بیکر، مدیر یک شرکت طراحی همنام، در این خانه در سانفرانسیسکو انجام داد. انتخاب رنگ مناسب به سازماندهی ورودی شما کمکی نمی کند، chakad-arc می تواند به اندازه دکوراسیون داخلی در اصفهان  ای حواس بازدیدکنندگان را پرت کند که متوجه به هم ریختگی طولانی در سالن نشوند. به‌علاوه، قدم زدن در فضایی با رنگ‌های هماهنگ مانند این ورودی، با در و سقف آن با رنگ سبز زیتونی (شبیه به باغ صخره‌ای شروین-ویلیامز)، مطمئناً روح را آرام می‌کند.بازسازی در اصفهان  2 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  7 مورد ^ از راه های طراح دکوراسیون داخلی دراصفهان چه می باشد؟

به جای استفاده از کمد سالن خود برای جمع کردن همه چیزهایی که هنگام بیرون رفتن از در به دست می آورید. سعی کنید آن را به نوعی «میز جلوی خانه خانوادگی» تبدیل کنید. مانند طراح Jessica D’Itri Marés از Renovate 108 در خانه خود در کالیفرنیای جنوبی. او می‌گوید: «من یک منطقه اختصاصی می‌خواستم برای چیزهایی که همیشه از داخل خانه ما می‌آیند یا می‌روند: کیسه‌های خرید، هدایایی که برای دیگران می‌خریم. کتاب‌های کتابخانه، اقلامی که باید در  بازسازی ساختمان در اصفهان  برگردانیم، و غیره». من یک جعبه جواهرات کوچک را به تصویر کشیدم که دیدن آن در تضاد با دیوارهای خنثی تر ورودی، لذت بخش است.

ایا می توان به کمک عناصر داخل خانه ایده های جدید بازیابی کرد؟

تعداد کمی از عناصر دکوراسیون داخلی در اصفهان یا ایده های ورودی به راحتی به هم چسبیده به نظر می رسند. آنها نشان می دهند که فضایی هماهنگ و مرتب ساخته شده است. توکارهای واقعی گران هستند (و دائمی)، اما جعل کردن ظاهر داخلی همیشه امکان پذیر است. – و داخلی ها فضای ذخیره سازی عالی را با ظاهری با کیفیت و سفارشی ارائه می دهند. این نمونه، که دارای گزینه درب صیقلی از کابینت های الماس است، فضای ذخیره سازی ورودی ورودی چند وظیفه ای را برای هر عضوی از خانواده ارائه می دهد.

ورودی ها فضاهایی هستند که به شدت حمل و نقل می شوند، بنابراین باید به اندازه کافی بادوام باشند تا در برابر این همه ترافیک پیاده روی (و ضربه ها، ضربه ها و خراش های ناشی از آن) مقاومت کنند. به همین دلیل است که لمینت انتخاب محکمی برای ورودی ها و سرسراها است: قالب گیری آسیب را پنهان می کند، سطوح به راحتی پاک می شوند و پوشش از دیوار زیرین محافظت می کند. در کنار سایه ملایم‌تر (در اینجا Drift of Mist اثر شروین-ویلیامز)، پوشش سفید شفاف به‌ویژه چشم‌ها را جلب می‌کند.

مطالب پیشنهادی  طراحی داخلی کلاسیک در اصفهان و 7 راه اسان برای & انجام آن !

بازسازی در اصفهان
بازسازی در اصفهان

بازسازی در اصفهان  2

گاهی اوقات، ممکن است انتخابی نداشته باشید: ورودی شما اتاق رختشویی، محل ذخیره سازی بازیافت. یا فضای دوگانه دیگری است. اگر محل بازیافت، منطقه حیوانات خانگی یا یک فضای ذخیره سازی بزرگ  در  است. همچنان می توانید. با جزئیات لوکس و بادوام فضا را جذاب کنید. در این مثال ایده ورودی، سطح ظاهری .ازسازی ساختمان در اصفهان  سنگ مرمر در واقع لمینت Ice Onyx Formica بسیار بادوام است، بنابراین میهمانان را تحت تاثیر قرار می دهد و همزمان در برابر شستن لباس ها و کارهای شست و شو مقاومت می کند. اصول بازسازی ساختمان اصفهان  3 را نشان می دهد.

نتییجه گیری نهایی در مورد بازسازی ساختمان در اصفهان و روند ان؟

توکارهای مصنوعی در این ورودی ورودی مطمئناً کار را در مورد سازماندهی انجام می دهند. اما جفت شدن دقیق فضای ذخیره سازی با رنگ دیوار مکمل (Shoji White توسط Sherwin-Williams) کار زیبایی شناختی را انجام می دهد. با لهجه‌های تزیینی هماهنگ، مبلمان کاملاً عمدی به نظر می‌رسند. – برای جلوگیری از به هم ریختگی در ورودی ورودی، یک وسیله ایمنی ضروری نیست. فضای دیوار مکان مناسبی برای ارزش دادن به زیبایی شناسی نسبت به کاربرد است. لازم نیست برای هنر هزینه زیادی کنید: تکه‌های کاغذ دیواری، آثار هنری کودکان یا چیزهای دیگری که برای chakad-arc خاص هستند را قاب کنید. فراموش نکنید که قبل از اینکه از در بیرون بروید، یک آینه در دکوراسیون داخلی در اصفهان نیز برای آخرین نگاه سریع به آن اضافه کنید.

اصول بازسازی ساختمان اصفهان
اصول بازسازی ساختمان اصفهان

اصول بازسازی ساختمان اصفهان  3

انتخاب رنگ مکمل باید چگونه باشد؟/

باید به شیوه ایی دقیق با فضا هماهنگ شود.

ایا می توان روند انتخاب رنگ دیوار را خودمان انجام دهیم؟

بله اگر سررشته ایی از این حرفه داشته باشیم.

توکار های واقعی چگونه هستند؟

توکار واقعی بسیار گران و دائمی هستند.