بازسازی ساختمان در اصفهان
05
آذر

بازسازی ساختمان در اصفهان و *7 مورد از اقدامات لازم برای آن!

بازسازی ساختمان در اصفهان در هنگام تزیین، به یاد داشته باشید. که لازم نیست هر گوشه ای را بسازید. پام فاکنر، بازطراح داخلی و مالک طراحی مجدد داخلی خانه فاکنر، می گوید: «فضای منفی یا دیوارهای خالی برای استراحت چشم و ذهن مورد نیاز است. با در آغوش گرفتن فضای منفی یا دکوراسیون داخلی در اصفهان  ، می توانید. شلوغی را کاهش دهید و توجه بیشتری را به مواردی که به نمایش گذاشته اید جلب کنید. هنگام خرید مبلمان، قطعات سرمایه گذاری را در اولویت قرار دهید. – اقلام خوش ساختی که برای سال های آینده می خواهید.

فهرست مطالب

مهم ترین لوازم خانگی که تکمیل کننده دکوراسیون هستند؟

تغییر در فضا به کمک بازسازی در اصفهان چگونه است؟

مهم ترین موادی که برای بازسازی و تعمیر به ان ها نیازمندیم؟

مهم ترین رنگ ها در طراحی و دکوراسیون در اصفهان چیست؟

استفاده از وسایل چوبی چه تاثیراتی در دکوراسیون دارد؟

فهرست تصاویر

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

دکوراسیون در اصفهان  2

طراحی اولیه  داخلی در اصفهان  3

عنوان بازسازی ساختمان در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

مهم ترین لوازم خانگی که تکمیل کننده دکوراسیون هستند؟

وقتی وارد اتاقی می‌شوید، برخی از گوشه‌ها بیشتر از گوشه‌های دیگر قابل مشاهده هستند. – و می‌توانید از این به نفع خود استفاده کنید.بل می‌گوید: «یکی از مفیدترین چیزهایی که با مشتریانم به اشتراک می‌گذارم. مفهومی است که آن را نقاط کور می‌نامم. “نقاط کور هر اتاق، دیواری است که در روی آن قرار می گیرد. و هر کدام از دیوارهای مجاور نزدیک به در است.” بل برای بازسازی ساختمان در اصفهان  توصیه می کند که از این دیوارهای “پنهان” برای ذخیره کمترین دکور زیبایی شناختی خود استفاده کنید – به این فکر کنید: تلویزیون، لوازم خانگی و سایر ملزومات نه چندان زیبا. دکوراسیون داخلی در اصفهان  1 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  4 مورد از $ ویژگی های هزینه بازسازی داخلی دراصفهان چه می باشد؟

Elyse Moody، کارشناس طراحی آشپزخانه در Designer Appliances، می‌گوید: «انتخاب‌های سخت‌افزاری به پایان فرآیند طراحی می‌رسند، بنابراین به راحتی می‌توان به سادگی از بین رفت و به جزئیات کمتر توجه کرد». “اما من مردم را تشویق می کنم که در آنجا بمانند. وقتی نتایج نهایی را مشاهده کردید بسیار خوشحال خواهید شد.” یک میز کنسول که بالای آن چندین وسیله دکوری کوچک قرار دارد و دو صندلی شیک در کنار آن قرار دارد.

تغییر در فضا به کمک بازسازی ساختمان در اصفهان چگونه است؟

گاهی اوقات، فضای شما به یک تغییر کامل نیاز ندارد – فقط نیاز به یک تجدید سریع دارد. Josie Abate، بنیانگذار و مدیر طراحی Ambience Express، می گوید: بهترین توصیه من این است که همه چیز را دور نریزید و از صفر شروع کنید. “شما می توانید با تغییر رنگ دیوار، لوازم جانبی و سایر موارد تزئینی ارزان، ظاهر یک فضا را به روز کنید.” بالتورینیک-ناوارو می گوید، شما همچنین می توانید مبلمان خود را دوباره مرتب کنید. KD Reid، طراح داخلی در KD Reid Interiors، پیشنهاد می‌کند، یا می‌توانید آیتم‌های موجود در قفسه کتاب خود را به هم بزنید.

دکوراسیون داخلی در اصفهان
دکوراسیون داخلی در اصفهان

دکوراسیون داخلی در اصفهان  1

در حالی که بسیاری از گرایش های طراحی می آیند و می روند. سبک مدرن میانه قرن به خوبی در واژگان طراحی امروزی جا افتاده است. سبک مدرن میان قرن چیست؟ سبک مدرن وسط قرن سبکی از طراحی داخلی است که با زیبایی‌شناسی معاصر و تا حدودی آینده‌نگر و تأکید بر عملکرد مشخص می‌شود. این سبک در دهه های 1950 و 1960 آمریکا به شهرت رسید. ناتالی مایرز، طراح داخلی مستقر در لس آنجلس، از Veneer Designs، توضیح می دهد: «طراحی میانه قرن برای بازسازی ساختمان در اصفهان  از روشی که ما می خواهیم امروز زندگی کنیم پشتیبانی می کند. بهترین بازسازی و تعمیر را با تجربه کنید.

مهم ترین موادی که برای بازسازی و تعمیر به ان ها نیازمندیم؟

در پایان جنگ جهانی دوم، موادی که عمدتاً برای ساخت و ساز ساختمان دکوراسیون داخلی در اصفهان (فولاد، آهن، تخته سه لا، شیشه) در نظر گرفته شده بودند. بار دیگر، تولیدکنندگان فراوان و مبتکرانه بودند. ng فرآیندهای پلاستیکی را به مخلوط اضافه می کند. طراحان مبلمان در قرن اواسط مواد طبیعی را با مواد مصنوعی مقرون به صرفه مانند پلکسی گلاس، لوسیت، وینیل و فایبر گلاس ادغام کردند و با تخته سه لا، روکش های چوبی، روکش های سبک و سطوح خام آزمایش کردند. مایرز می افزاید: «موادی که به نظر نمی رسید به هم تعلق داشته باشند نیز در یک کل ارگانیک ترکیب شدند. “چوب را با ترازو، بتن، کاشی، سنگ طبیعی و فلزات مخلوط در نظر بگیرید.” دکوراسیون در اصفهان  2 را نمایش می دهد.

مطالب پیشنهادی  بازسازی سالن مطالعه + 5 نکته مهم در این باره

در سال 1957، پس از پرتاب ماهواره اسپوتنیک 1 توسط اتحاد جماهیر شوروی، آمریکا شروع به رقابت با بلوک شوروی در یک مسابقه شدید برای پیشرفت در موشک و اکتشافات فضایی کرد. این  بازسازی ساختمان در اصفهان  به نوبه خود الهام بخش اشکال و نمادهای آینده نگر بود که بسیار معمولی قطعات مدرن اواسط قرن است. مبلمان به اشکال بیومورفیک نیز (بخوانید: کلیه‌ها، آمیب‌ها و موجودات تک سلولی به شکل بومرنگ‌ها) بسیار محبوب شد و مایرز به ما می‌گوید که اغلب با قاب‌های تیز، مینیمال و زاویه‌دار جفت می‌شدند – و حتی با کارتون تزئین می‌شدند. مانند تصاویر ذرات اتمی (که مسلماً اکنون کمی گذرا هستند).

مهم ترین رنگ ها در طراحی و دکوراسیون داخلی در اصفهان چیست؟

اگرچه رنگ‌های اواسط قرن هنوز در طراحی اتاق‌های مدرن دوست‌داشتنی هستند. پوشش کف تا سقف می‌تواند به قلمرو خطرناک (بخوانید: چسبنده) نزدیک شود، مگر اینکه شما یک رنگ‌شناس ماهر باشید، مانند طراح دنی ناگل، طراح Dazey Den، که از هالیوود خود را تزئین کرده است. اتاق نشیمن هیلز در بسیاری از سایه های صورتی. اما دیوارهای برجسته، در رنگ های معمولی دهه 50 و 60، و همچنین لوازم تزئینی و اثاثه یا لوازم داخلی، هنوز هم بازی منصفانه ای هستند. رنگ‌های مورد تایید اواسط قرن امروز مستقیماً از رنگ‌های گذشته الهام گرفته شده‌اند و از سبز کم‌رنگ تا پیچک، زرد خردلی و قرمز تیره تا صورتی ملایم، هوا، خاکستری اسپند، گل همیشه بهار و آبی جین را در بر می‌گیرد.

دکوراسیون در اصفهان
دکوراسیون در اصفهان

دکوراسیون در اصفهان  2

مایرز، که جزئی از مبلمان الهام گرفته شده از اواسط قرن است. که اهداف متعددی را در بازسازی ساختمان در اصفهان انجام می دهد، می گوید: «کارکرد مهم است. موارد صرفاً تزئینی (و بسیار تزئین شده) در صندلی عقب قرار می گیرند. برای مثال، زیبایی یک صندلی، مانند صندلی با طراحی ساده از چوب ساج و چرم که در استخر و مسافرخانه Silver Lake در لس آنجلس دیده می‌شود، در عملکرد مورد نظر دکوراسیون داخلی در اصفهان  آن نهفته است: می‌توان در حالی که به راحتی استراحت می‌کند، خم شد و نوشیدنی را روی بازویش گذاشت. در مقابل طرف چرمی آن. طراحی اولیه  داخلی در اصفهان  3 را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی  بازسازی داخلی منزل مدرن و 7 & مورد از اقدامات قبل از آن!

استفاده از وسایل چوبی چه تاثیراتی در دکوراسیون دارد؟

مبلمان قدیمی و الهام‌گرفته از اواسط قرن ساخته شده. از چوب‌های سخت معمولی آن زمان، مانند چوب ساج، افرا، نارون، چوب رز، راش و گردو را تهیه کنید و به دنبال نازک کاری دم کبوتر و خرطومی، رولپلاک بافته شده و مجموعه‌ای از مبلمان باشید. مواد مخلوط آزمایش شده و آزمایش شده مانند ملامین که روی چوب و برنج یا فولاد با شیشه سکوریت قرار می گیرند. ونیر دیزاینز یک میز ناهار خوری از چوب جامد فوق العاده بادوام را برای لنگر انداختن این منطقه ناهار خوری مدرن در اواسط قرن در برنت وود، کالیفرنیا انتخاب کرد. می توانید دانه های چوب آن را ببینید و فورا تشخیص دهید که یک قطعه با کیفیت بالا است.

طراحی اولیه داخلی در اصفهان
طراحی اولیه داخلی در اصفهان

طراحی اولیه  داخلی در اصفهان  3

در حالی که تکثیرهای معتبر در بازسازی ساختمان در اصفهان  (مجوز) از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. قطعات جدیدتر می توانند طیف وسیعی را اجرا کنند. به دنبال قاب‌های چوب سخت خشک شده در کوره، بلوک‌های گوشه‌ای تقویت‌شده، رولپلاک‌ها و پیچ‌ها (برخلاف میخ‌ها و چسب)، کشوهای صاف و صاف و فنرهای مارپیچ با دست بگردید. از تخته سه لا، روکش های چوبی یا چرم غافل نشوید: بسیاری از قطعات مدرن با کیفیت (و بسیار ارزشمند) در اواسط قرن دارای قاب های دکوراسیون داخلی در اصفهان  چوبی کمتری هستند که با پوشش نازک پوشیده شده اند. لایه ها (روکش) از چوب با کیفیت بهتر و حتی دارای اثاثه یا لوازم داخلی PVC بسیار بادوام.

استفاده از چه وسایلی باعث تغییر در دکوراسیون می شود؟

مثلا استفاده از یک صندلی چرم زیبا می تواند این تغییر را رقم بزند.

برای دکور بهتر است از چه وسایل استفاده کرد؟

این بستگی به نوع دکوراسیون شما دارد.

برای انتخاب رنگ سقف و کف باید چکاری انجام داد؟

باید از یک رنگ شناس حرفه ایی کمک گرفت.